וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינה תוכנית גיבוי לאמבפה: "ריאל מדריד סימנה את ג'מאל מוסיאלה"

דיווח: הבלאנקוס, שמנהלים מרדף מתמשך אחרי כוכב פ.ס.ז', עשויים ללכת בקיץ דווקא על קשר באיירן מינכן, שם יש לו חוזה עד קיץ 2026

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 0:4 על בורוסיה דורטמונד/ספורט1

כבר כמה שנים שריאל מדריד מחזרת אחרי קיליאן אמבפה, אבל אחרי שהיא נכשלה בהחתמת הכוכב הגדול קיץ אחרי קיץ, בספרד מדווחים שבמועדון כבר הכינו תוכנית גיבוי ולתוכנית הזו קוראים ג'מאל מוסיאלה. על פי הדיווחים קרלו אנצ'לוטי מחזיק מאוד מילד הפלא של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה ובמועדון שוקלים מהלך לצרפו בקיץ. כזכור, רק לפני כמה ימים בריאל מדריד הוציאו הודעה רשמית לגבי אמבפה, לפיה הקבוצה לא פנתה ולא מנהלת עמו שום מו"מ בניגוד לדיווחים.

למוסיאלה בן ה-20 יש חוזה עד 2026 בבאיירן מינכן והוא מרוויח בסביבות 10 מיליון יורו לעונה, אך ידרוש שכר גבוה בהרבה בעונה הבאה. אבל ריאל מדריד היא לא היחידה שמעוניינת במוסיאלה. על פי הדיווחים גם מנצ'סטר סיטי סימנה את הגרמני, שישקול את עתידו בקיץ הקרוב.

ג'מאל מוסיאלה באיירן מינכן. רויטרס
סחורה חמה. מוסיאלה/רויטרס

באיירן מינכן מצידה לא תמהר למכור את מוסיאלה, שיהיה בקיץ הבא בן 21 ואם כן היא תדרוש עליו סכום גבוה מאוד. מוסיאלה פרץ בעונה שעברה עם 12 שערי ליגה עבור באיירן מינכן והיה חתום גם על שער האליפות כשסידר לבאיירן 1:2 על קלן בדקה ה-89. בריאל מחפשים כישרונות צעירים יחסית ובשל גילו מוסיאלה יהיה אחד השחקנים הכי מבוקשים בעולם בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully