וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול לא מוכנה לזכייה באליפות, גם יורגן קלופ יודע את זה"

ג'יימי קראגר מודאג: "צריך עוד קשר ברמה גבוהה ושחקן הגנה ברמה עולמית. נונייס נהדר העונה, אבל הוא לא מספיק מדויק"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של ליברפול בחוץ מול לוטון/ספורט1

ליברפול אמנם חילצה אמש (ראשון) נקודה דרמטית במיוחד, כשלואיס דיאס העניק לה 1:1 בלוטון, אולם איבוד הנקודות מול העולה החדשה העלה את הפרשנים מחדש את הספקות לגבי סיכויי האליפות של המרסיסיידרס. ליברפול מדורגת כרגע במקום הלשישי עם 24 נקודות - שלוש פחות ממנצ'סטר סיטי המוליכה ושתיים פחות מטוטנהאם, לה משחק חסר.

"ליברפול עדיין לא טובה כמו סיטי בעצירת התקפות מתפרצות", אמר שחקן העבר ופרשן סקיי בהווה ג'יימי קראגר. "זו קבוצה ששולטת בכדור אבל היא לא טובה כמו סיטי כשאין לה את הכדור, והיא מאבדת המון. היריבות מוצאות הרבה שטחים לתקוף. הקישור אמנם השתפר בהשוואה לעונה שעברה, אבל עדיין אין שם קשר-על. אלכסיס מקאליסטר טוב עם הכדור, אבל הגנתית הוא קצת איטי".

זו לא הבעיה היחידה של קלופ, לפי קראגר: "בהגנה הם זקוקים לאו דווקא לשחקן בעמדה מסוימת, אלא פשוט לשחקן הגנה מצוין ומגוון. ג'ו גומז פתח כמגן שמאלי, אבל צריך שחקן נוסף בעמדות הללו, כזה שאולי יכול לשחרר את טרנט אלכסנדר ארנולד לקישור. כרגע, ליברפול לא מוכנה לזכייה באליפות, וגם יורגן קלופ והאוהדים יודעים זאת. הם רוצים לחזור לטופ 4, וכדי שזה יקרה הם צריכים עוד קשר ושחקן הגנה ברמה עולמית".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
נורות אזהרה. קלופ/GettyImages

על דרווין נונייס אמר קראגר: "יש כל כך הרבה סיבות להעריץ אותו, הוא נהדר העונה, אבל יש לו רגעים כמו ההחמצה במחצית השנייה. הוא חייב לשפר את זה. הוא מסוכן, אבל לא מספיק מדויק".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully