וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל הנבחרת יתפרסם היום: "כל מי שרצינו, יהיה בפנים"

5.11.2023 / 10:55

מלבד סולומון ועבדה הפצועים, חזן יפרסם היום סגל רחב לקראת ארבעת המשחקים הנותרים במוקדמות היורו. גם שגיב יחזקאל ורמזי ספורי מאנטליהספור קיבלו אישור מהמועדון, גורם: "נצא למשימה המאתגרת בתולדות הכדורגל הישראלי"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

סגל נבחרת ישראל לארבעת המשחקים במוקדמות יורו 2024 יתפרסם היום בשעות הצהריים, כאשר הכותרת מבחינת המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן היא שכל השחקנים שהם רצו, יהיו בסגל. מלבד השחקנים הפצועים כמו מנור סולומון וליאל עבדה, יקבלו חזן ובניון את כל השחקנים לארבעת המשחקים, כאשר הראשון הוא כבר בעוד שבוע בקוסובו. בהמשך יחכו לישראל המשחקים מול שוויץ, רומניה ואנדורה כך שארבעת המשחקים יחייבו סגל עמוק של 26 עד 30 שחקנים.

שחקני מכבי תל אביב ומכבי חיפה שישחקו ביום חמישי בקונפרנס ליג ובליגה האירופית, יערכו אימון ראשון עם הנבחרת בקוסובו רק במוצאי שבת. זה למעשה יהיה האימון המסכם למשחק בקוסובו, כך שאלון חזן יוכל לקבל את כל הסגל שלו לראשונה רק באימון המסכם. חלק מהשחקנים יתחילו להתאמן עם חזן כבר בימים הקרובים, כאשר גם כמה ליגיונרים ישובו לארץ השבוע ויתאמנו עם הנבחרת לקראת ההמראה לפרישטינה.

מוחמד אבו פאני, גבי קניקובסקי, רמזי ספורי באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
גם הם יהיו בפנים. ספורי, קניקובסקי ואבו פאני/אודי ציטיאט

עדיין לא ברור מתי ישוחררו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי מאנטליהספור, אבל הם קיבלו אישור מהמועדון להיות חלק מהנבחרת כבר מול קוסובו בעוד שבוע. "כל מי שרצינו, הוזמן ויהיה", אמרו הבוקר בנבחרת ישראל. "נצא למשימה הכי מאתגרת בתולדות הכדורגל הישראלי ונקווה לעמוד בה".

המסע המפרך של הנבחרת ייפתח עם משחק חוץ בקוסובו (12.11), כשכעבור שלושה ימים "תארח" הנבחרת בהונגריה את שווייץ (15.11) וכעבור שלושה ימים תארח גם את רומניה (18.11) יריבתה הישירה על המקום השני. הקמפיין יסתיים ב-21.11 עם משחק חוץ מול אנדורה החלשה, כאשר התקווה הגדולה היא שלישראל עוד יהיה סיכוי להעפיל במשחק הזה. נכון לעכשיו הנבחרת של חזן רחוקה חמש נקודות מרומניה (עם שני משחקים פחות) וארבע נקודות משוויץ (עם משחק פחות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully