וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 יום ליעד: מנהלת הליגה מחכה לאישור פיקוד העורף

5.11.2023 / 9:45

במנהלת נחושים לחדש את ליגת העל בהמשך החודש, גם במחיר של משחקים ללא קהל ומגבלת מרחק אפשרית מרצועת עזה. המטרה: להחזיר את בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד לפעילות בהקדם האפשרי

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

במנהלת הליגות בכדורגל נחושים להחזיר את הכדורגל לפעילות מלאה בהמשך החודש על פי התאריכים שנקבעו בישיבת הדירקטוריון האחרונה. לשם כך זקוקים במנהלת לאישור פיקוד העורף וההערכה היא שהשבוע יינתן האישור הרשמי לשחק באיצטדיונים, בשלב הראשון ללא קהל או תחת הגבלה מסויימת, וייתכן אף שתהיה הגבלת מרחק מרצועת עזה, כך שקבוצות מסויימות עלולות למצוא את עצמן משחקות באיצטדיונים אחרים.

במנהלת מדגישים שני דברים עיקריים. הראשון, המצב הנוכחי שעשוי להימשך עוד זמן רב כך שצריך לדעת ללמוד לקיים שגרת חיים לצד המלחמה. הדבר השני הוא התשובה לכל מה שהחמאס והאויבים האחרים רצו לשבש לנו, כך שחזרת הכדורגל הוא ניצחון קטן נוסף של החברה הישראלית.

בשלב הזה שתי קבוצות בליגת העל אינן מתאמנות. בית"ר ירושלים הוציאה את שחקניה לחל"ת ומ.ס. אשדוד הפסיקה את אימוניה מסיבות בטיחותיות אחרי שרסיסי טיל נפלו בשטח האיצטדיון בזמן האימון. במנהלת רוצים ששתי הקבוצות ישובו לפעילות מלאה ויחלו בהכנות לחזרה לשחק ויהיו שיחות עם שתי הקבוצות בימים הקרובים כדי לראות כיצד ניתן לסייע.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב לצד פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אם זרים או בלי, במנהלת נחושים לקיים שגרה בצל המלחמה. זהבי לצד קורנו/מאור אלקסלסי

בכל הקשור לחזרת הזרים, הציפייה היא שהקבוצות יצליחו להחזיר את הזרים שלהן, אבל כבר נקבע שגם אם זרים לא ישובו, הליגה תתחדש על פי האישור של פיקוד העורף כשהשאיפה היא לקיים מחזור ראשון בליגת העל בעוד 20 ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully