וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו חגג בדמעות סגירת מעגל מרגשת: "זה התואר הכי חשוב שלי"

המגן בן ה-35 לא ידע את נפשו מרוב אושר אחרי הזכייה ההיסטורית של פלומיננזה בגביע ליברטדורס: "כאן גדלתי, ריאל תבין אותי". צפו

תקציר גמר ליברטדורס 2023 פלומיננזה נגד בוקה ג'וניורס/ספורט1

גם אחרי קריירה עשירה ומופלאה, גם אחרי שזכה ב-27 תארים עם ריאל מדריד, למרסלו היה חסר רק דבר אחד: תואר עם קבוצת נעוריו. אמש (שבת) זה קרה, אחרי שהמגן בן ה-35 חגג עם פלומיננזה זכייה היסטורית בגביע ליברטדורס עם ניצחון 1:2 על בוקה ג'וניורס.

בסיום נראה מרסלו נרגש, כשהוא מזיל דמעות של אושר ונשכב על כר הדשא כלא מאמין. כנראה שיש דברים שגם חמש זכיות בליגת האלופות לא משתווים אליהם.

"ריאל מדריד תבין אותי. זה התואר הכי חשוב בקריירת המועדונים שלי, כי פלומיננזה היא הקבוצה שגידלה אותי", אמר הברזילאי, שהוחלף במחצית. "זכיתי בתואר הכי חשוב עם הקבוצה שהיא הבית האמיתי שלי, המועדון שנתן לי את כל הכלים כדי להפוך למי שאני, עם כל האנשים שגידלו והכווינו אותי בתור ילד. אין דבר יותר מרגש ומתגמל מזה, אי אפשר להסביר את זה".

מרסלו ושחקני פלומיננזה חוגגים. Raul Sifuentes, GettyImages
"זה היה כתוב בכוכבים". מרסלו חוגג עם חבריו/GettyImages, Raul Sifuentes

כך הגיב מרסלו בשריקת הסיום

מרסלו שהצטרף לקבוצת נעוריו אחרי אפיזודה קצרה ולא מוצלחת באולימפיאקוס, רצה את התואר גם כדי להשיג נקמה אישית בגאביגול, שהקניט אותו במפגש בין פלומיננזה לפלמנגו לפני חצי שנה כשהצביע על סמל גביע הליברטדורס על חולצתו. מרסלו הצביע בתגובה על הקעקוע של גביע האלופות שמעטר את גופו - וכעת יכול לחגוג עם תואר בדרום אמריקה.

"היה לי חוב לסגור בפלומיננזה. זה היה כתוב בכוכבים", התגאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרסלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully