וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה השתולל: "הפסדנו בגלל טעות שיפוט. מתבייש להיות חלק מזה"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 8:31

מאמן ארסנל זעם על אישור השער של ניוקאסל: "איך גול כזה מאושר בפרמיירליג? זה פשוט מביש, אנחנו מבזבזבים את הזמן שלנו כאן". צפו בשער השנוי במחלוקת

תקציר ניצחונה של ניוקאסל 0:1 על ארסנל/ספורט1

בזמן שמנצ'סטר סיטי פירקה את בורנמות' עם שישייה מהדהדת, ארסנל נחלה הפסד בכורה עם 1:0 מתסכל אצל ניוקאסל. התסכול הגדול אצל התותחנים נבע בעיקר בעקבות השער השנוי במחלוקת של המארחים, שהיה צריך להיפסל משתי סיבות. ראשית, הכדור עבר את הקו במהלך שהביא לגול של אנתוני גורדון. לאחר מכן ז'ואלינטון המבשל נראה דוחף את גבריאל הבלם, כאשר אנשי ה-VAR בדקו גם האם גורדון היה באופסייד ולאחר דקות ארוכות של בדיקות השער אושר.

מיקל ארטטה, המאמן הספרדי הרגוע בדרך כלל של התותחנים, יצא מגדרו מזעם לאחר הפסד הבכורה ואמר: "זה לא מקובל, הפסדנו את המשחק בגלל טעות שופט ברורה. זה מביך, זה מביש. אתם לא מתארים לעצמכם כמה הודעות אני מקבל מאנשים שאומרים לי שזה לא יכול להימשך ככה. אני מבזבז את הזמן שלי, אנחנו מבזבזים את הזמן".

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. רויטרס
השתולל מזעם. ארטטה/רויטרס

ארטטה לא הסתפק בזה והמשיך בביקורת: "זה מביך מה שקרה. איך הגול הזה מאושר בפרמיירליג? אומרים שזו הליגה הטובה בעולם. אני 20 שנה במדינה הזו ועכשיו אני מרגיש מבוייש. זה מביש ויש כאן יותר מדי על הכף. אנחנו מנסים לעשות דברים מדהימים וזה מקלקל לנו. מביך אותי להיות חלק מזה".

על כך שהיו שלוש בדיקות VAR לשער של ניוקאסל: "זה הופך את זה ליותר גרוע. מספיק לראות פעם אחת ולהבין שזה לא גול חוקי. היו כמה דברים לא חוקיים בגול הזה. לא באנגליה, לא בסין, יפן, איטליה, פורטוגל וספרד".

מנגד, באופן לא ממש מפתיע, אדי האו מאמן היריבה דווקא סבר שהשער היה חוקי: "זה נראה לי כמו גול תקין. חשבתי שב-VAR לא יאשרו את הגול, אבל אני שמח שהוא אושר". אבל לא רק ארטטה חשב שהשער לא חוקי, גם פרשנים כמו כריס וודל למשל, אקס ניוקאסל, הסכים עם המאמן הספרדי ואמר: "אין סיכוי שהגול הזה חוקי. היתה דחיפה של ז'ואלינטון והכדור עבר את הקו כשמרפי השיג אותו".

ההפסד הזה פתח פער של שלוש נקודות בין ארסנל למנצ'סטר סיטי האלופה, כאשר טוטנהאם יכולה לברוח עד כדי חמש נקודות מהתותחנים אם תנצח ביום שני את צ'לסי בדרבי הלונדוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully