וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפך מהקלאסיקו: "המשחק הכי גרוע" של ברצלונה יתברר כנקודת מפנה?

בארסה לא מסתנוורת מהניצחון הדרמטי על סוסיאדד: "לא הגיע לנו, אסור להופיע כך", אבל מעודדת מהקאמבק של פדרי ש"ישנה את הקבוצה", וממשיכה במסורת של ניצחונות קטנים-גדולים עם צ'אבי

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

השבוע האחרון של ברצלונה המחיש היטב את האקראיות של עולם הכדורגל. רק במחזור הקודם בארסה שלטה, הובילה ונראתה בדרך לניצחון מוצדק על ריאל מדריד בקלאסיקו, אבל נכנעה למהפך של ג'וד בלינגהאם. אמש (שבת) קרה ההפך הגמור: הקטלאנים התקשו מאוד במשחק החוץ מול ריאל סוסיאדד, הכוכבים היו רחוקים משיאם, אבל הפעם המזל שיחק לטובתם, ורונלד אראוחו כבש שער ניצחון בדקה ה-93 שקבע ניצחון גדול ו-3 נקודות יקרות.

"צריך לומר את האמת - לא הגיע לנו לנצח. גם לנקודה אחת לא בטוח שהיינו ראויים", הודה צ'אבי אחרי המשחק שהוגדר בתקשורת הספרדית כ"הכי גרוע של בארסה העונה". למרות הניצחון, המאמן נזף בשחקנים. "אסור להופיע כך למשחק כדורגל, פשוט אסור. נכנסנו למשחק עם אפס אינטנסיביות, ואם אתה משחק ככה בליגת האלופות, לדוגמא, אין לך סיכוי לתת פייט. המחצית הראשונה הייתה בלתי מתקבלת על הדעת", אמר. "אני מרגיש בדיוק ההפך ממה שהרגשתי בקלאסיקו. נגד ריאל שיחקנו היטב והפסדנו, היום שיחקנו גרוע וניצחנו. אז אני לא מרוצה מהיכולת, אבל מרוצה מאוד מהנקודות, כי מעט מאוד קבוצות ינצחו כאן. זו יכולה להיות נקודת המפנה של העונה מבחינתנו".

שחקני ברצלונה חוגגים עם רונלד אראוחו. רויטרס
ניצחון לא מוצדק, אבל חשוב מאין כמוהו. אראוחו חוגג/רויטרס

במחצית גער צ'אבי בשחקנים, ובמחצית השנייה הם נראו קצת יותר טוב, וכאמור גם הצליחו להכריע את המשחק בצורה דרמטית. בבארסה שאבו עידוד בעיקר מהקאמבק של פדרי, שחזר למגרשים אחרי היעדרות של למעלה מחודשיים. "החזרה של פדרי תשנה את פני הקבוצה בשבועות הקרובים. חיכינו לו בקוצר רוח", הודה צ'אבי.

התקשורת והאוהדים בברצלונה לא בהכרח מרוצים מהתפקוד של צ'אבי, אבל עם התוצאות אי אפשר להתווכח: מאז מונה לתפקיד, הוא הפך את ברצלונה למלכת ה-0:1, עם לא פחות מ-19 ניצחונות קטנים-גדולים בתוצאה השברירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully