וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי לא יצא עם מכבי תל אביב לפולין, טננבאום או מוסקרה יפתחו

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 18:57

השוער נשאר בארץ לצד אשתו הכורעת ללדת ולא יצטרף לחבריו, מאבק על המקום בין הקורות בחמישי (22:00, ספורט3). היריבה הבאה זוריה ספגה שוויון בדקה ה-89 בליגה

תקציר, קונפרנס ליג: גנט - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

29 ימים אחרי השבת השחורה והכואבת, עשתה הבוקר (ראשון) מכבי תל אביב צעד נוסף כדי לחזור לנורמליות, כאשר שחקניה הישראלים נחתו בפולין לקראת המשחק מול זוריה האוקראינית במסגרת הקונפרנס ליג שיערך ביום חמישי בעיר לובלין. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא השוער רועי משפתי, שנשאר בארץ עם אשתו הכורעת ללדת. משפתי לא יצטרף לחבריו בהמשך השבוע בפולין וכך אחד מהשניים: דניאל טננבאום או הפנמי אורלנדו מוסקרה יהיה בין הקורות מול זוריה.

ההמראה כבר הבוקר של מכבי תל אביב הייתה לשם איחוד עם השחקנים הזרים ועם הצוות הזר בראשות רובי קין שחיכה לישראלים בפולין. המאמן האירי וצוותו ראו לראשונה את הישראלים אחרי שעזבו לפני ארבעה שבועות את ישראל ומאז לא חזרו. גם ששת הזרים ביחד עם היהודי הולנדי יוריס ואן אובריים פגשו היום לראשונה את השחקנים הישראלים שהתאמנו קרוב לשלושה שבועות בקרית שלום עם צוות אימון ממחלקת הנוער.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יערוך אימון ראשון אחה"צ עם הישראלים. רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ההפוגה הארוכה מפעילות, הובילה לכך שקיקו בונדוסו החלים מהפציעה בברכו והוא כשיר להתאמן, אם כי רק אחרי שהצוות הרפואי של מכבי תל אביב יפגוש אותו בפולין, ניתן יהיה לדעת האם רובי קין יכול להשתמש בו כבר בחמישי הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט עם דריק לוקאסן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הם כבר מתאמנים. סבוריט ולוקאסן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רגע לפני המפגש עם הצהובים, זוריה לוגנסק ספגה שוויון בדקה ה-89 וסיימה ב-2:2 בחוץ מול ורס ריבנה. דניס נגנויני כבש (37) ובישל לאולכסנדר יאציק (61) אבל זה לא הספיק לניצחון. זוריה עם 10 נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים בליגה האוקראינית וניצבת במקום ה-13 שמוביל למבחנים בתום העונה. אדוארדו גררו השלים 90 דקות כשמאמנו לא ביצע שום חילוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully