וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הסרבית: "בכר שרד". המאמן: "הערב האוהדים נהנו"

הכוכב האדום ניצחה והשוותה שיא עתיק של ריאל מדריד. בכר שחרר הרבה לחץ: "השחקנים הראו שהם מסוגלים להתרומם ממצב לא נעים"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

באפריל 2017 הכוכב האדום בלגרד ניצחה את וויבודינהה 0:2 ויצאה לרצף כמעט בלתי נתפס של משחקי בית ללא הפסד ליגה. גלור קאנגה היה אחד הכובשים אז, והוא עשה את זה גם הערב (שבת) כשקבוצתו של ברק בכר גברה 1:3 על ראדניק והשוותה שיא עולם עתיק: 121 משחקי בית ללא הפסד, בדיוק כמו ריאל מדריד שעשתה זאת בין 1957 ל-1965.

משחק הבית הבא של הכוכב האדום יהיה נגד מלאדוסט לוצ'אני ואם היא לא תפסיד, ברק בכר יכניס עוד פרק קטנטן לקורות החיים שלו: הוא יהיה זה שעומד על הקווים בזמן שבירת השיא העולמי.

הערב הכוכב האדום והמאמן הישראלי הורידו קצת את מפלס הלחץ אחרי הביקורת החריפה והעימות שהיה או לא היה עם האוהדים. "בכר שרד, הכוכב האדום חזרה למסלול, אבל עדיין יש בעיות", כתבו במונדו.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
עוד פרק בקורות החיים. בכר/GettyImages

בכר אמר אחרי המשחק: "שלטנו במשחק ולמרות שלא שיחקנו טוב כמו במשחק הקודם (1:1 נגד באצ'קה טופולה), כבשנו יותר שערים. היינו צריכים את הנקודות הללו כי כשאתה משחק טוב ולא מנצח, זה פוגע בביטחון. השחקנים הראו היום שהם מסוגלים להתרומם ממצב לא נעים. אני בטוח שהאוהדים שמחים הערב".

ביום שלישי הכוכב האדום תארח את ר.ב. לייפציג למשחק בסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות והמאמן הישראלי אמר: "לא צפיתי בשני המשחקים האחרונים של לייפציג בגלל שהייתי מרוכז לחלוטין בקבוצה שלי. כמובן שננתח את היריבה לקראת יום שלישי. אם נ היה אמיצים ונמשיך לשחק טוב, אני מאמין שנוכל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully