וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' הפך ועלה לגמר טורניר פריז, דימיטרוב מחכה לו

הסרבי (1 בעולם) חזר מפיגור ל-7:5, 6:7 (3), 5:7 על רובלב אחרי שלוש שעות ויוכל לשפר את שיאו בטורניר. הבולגרי התגבר על ציציפאס ויחפש תואר ראשון מאז 2017

תקציר ניצחונו של גריגור דימיטרוב על סטפנוס ציציפאס בחצי גמר טורניר פריז/ספורט1

גמר טורניר המאסטרס היוקרתי של פריז (סך פרסים: 5.78 מיליון יורו) ייערך מחר (ראשון, 16:00, ספורט4) ושוב יכלול את נובאק ג'וקוביץ'. הטניסאי הסרבי (1 בעולם) נאבק במשך שלוש שעות מול אנדריי רובלב (5) ויצא שוב מפיגור מערכה בדרך לניצחון 7:5, 6:7 (3), 5:7 שמשמעותו גמר שלישי רצוף ותשיעי בסך הכול בפריז, שם הוא שיאן הזכיות עם שישה תארים.

כמו בשמינית הגמר, הסרבי ידע לסבך את עצמו עם איבוד המערכה הראשונה וזאת למרות שבירה כבר במשחקון הפתיחה. רובלב הגיב מיד עם שבירה משלו, היה מרוכז יותר וחתם את המערכה עם שבירה נוספת ו-5:7. במערכה השנייה הציל הרוסי ארבע נקודות שבירה, אבל נולה גילה קור רוח שגרתי בשובר השוויון ולקח אותו עם 3:7. במערכה השלישית נטרלו השניים זה את זה, עד שהסרבי העביר הילוך עם משחקון הגשה חלק שהעלה אותו ל-5:6 ואז הפעיל לחץ על רובלב שטעה בהגשות שלו והפסיד לאחר שגיאה כפולה שגרמה לו לרסק את המחבט. ג'וקוביץ' בן ה-36 נמצא כעת מרחק ניצחון אחד מתואר מאסטרס 40 בקריירה.

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. רויטרס
קטע את רצף ההפסדים לסטפנוס ציציפאס. גריגור דימיטרוב/רויטרס

יריבו יהיה גריגור דימיטרוב, שניצח 3:6, 7:6 (1), 6:7 (3) את סטפנוס ציציפאס. הבולגרי (17 בעולם) הפסיד בכל חמשת מפגשיו הקודמים עם היווני (6) שהבטיח הופעה חמישית ברציפות בטורניר גמר הסבב בעצם העפלתו לחצי הגמר, אבל הפעם יצא עם ידו על העליונה וינסה לזכות בתואר ראשון מאז 2017.

דימיטרוב שלט במערכה הראשונה עם 100 אחוזי הצלחה ליד הרשת ושבר פעם אחת כדי להשיג 3:6. ציציפאס הרים את רמתו לאחר מכן, הציל שתי נקודות שבירה וגילה קור רוח בשובר השוויון כדי להכריע עם 1:7 במערכה השנייה, וגם במערכה השלישית לא היו שבירות, אבל חבטות גב היד של דימיטרוב עשו את ההבדל וסללו את דרכו לניצחון שביעי העונה נגד יריבים מהטופ 10. הבולגרי יתקדם למקום ה-14 בעולם וממתין כעת למנצח בחצי הגמר בין נובאק ג'וקוביץ (1) לאנדריי רובלב (5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully