וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג האוהדים של צ'לסי קורא להתעמת עם המפגינים האנטי-ישראלים

החוליגן הידוע לשמצה, ג'ייסון מארינר, מזוהה עם הימין האנטישמי והאנטי-מוסלמי: "הגיע הזמן להביע עמדה נגד הטרוריסטים"

תקציר הפסדה הביתי של צ'לסי 2:0 מול ברנטפורד/ספורט1

ג'ייסון מארינר, חוליגן מפורסם שהיה חלק מפירמת האוהדים הידועה לשמצה של צ'לסי, Chelsea Headhunters, קורא לאוהדי כדורגל ברחבי הממלכה לצאת ולהתעמת עם מפגינים אנטי-ישראלים (או פרו פלסטינים) בשבוע הבא.

הקריאה של מארינר לא מגיעה מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן. Chelsea Headhunters נודעו בעבר בקשרים שלהם לארגונים בריטיים לאומניים עם השקפות גזעניות ומארינר קורא להם ולאוהדים אחרים לצאת לרחוב לא לטובת ישראל, אלא נגד ההמון המוסלמי.

ביום שבת הבא, 11 בנובמבר, יצויין יום הזיכרון של בריטניה ובלונדון מתוכננות באותו יום הפגנות אנטי-ישראליות בהן אמורים ליטול חלק עשרות אלפים. בבריטניה יש מי שלא אוהב את ההפגנות בעלות האופי המוסלמי - על אחת כמה וכמה כאשר הן מתוכננות ליום הזיכרון.

"תשמרו אנרגיות לשבוע הבא. הגיע הזמן שנעמוד מאוחדים ונביע עמדה נגד הטרוריסטים הללו", אמר מארינר בווידאו ממקום מושבו בתאילנד, "צריך להעלות את הרמה. שכולם יעשו את מה שהם צריכים לעשות".

החוליגן לשעבר, ג'ייסון מארינר. Stuart C. Wilson, GettyImages
ג'ייסון מארינר/GettyImages, Stuart C. Wilson

מאז המתקפה הרצחנית של חמאס והמלחמה שפרצה בעקבותיה, מתקיימות מדי שבוע הפגנות אנטי-ישראליות בערים בבריטניה. ההפגנות הללו הולידו גם עימותים אחרי שלאומנים בריטים החליטו שהם מאסו בקול ההולך וגובר של המוסלמים. כוחות הביטחון בדרך כלל השתלטו על העימותים הללו עד עכשיו.

מארינר הוא חוליגן לשעבר שישב כמה שנים בבית הכלא בגלל עבירות אלימות. בפירמת החוליגנים של צ'לסי הכינוי שלו היה ה"גנרל" והוא נחשף שלא בכוונה בתכנית תחקירים מיוחדת של BBC לפני שנים ארוכות. מאז שנחשף וישב בכלא, מארינר תרגם את החוליגניזם שלו לכסף, עם סרטי וספרי דוקו בהם פירט על אורח חייו בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully