וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק חזרה בה מאירוח חולון. לנציאנו: "זוכרים מה עשו לירושלים"

4.11.2023 / 15:00

הסגולים מחפשים חלופות לאור חשש מאירוע ביטחוני לאחר הודעות רבות מכיוון הקהל היווני, ודרישת אוהדי חולון לא להתארח באתונה. חולון שוקלת לא להופיע למשחק נגד בורסאספור אם לא יועתק מטורקיה

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

צרות להפועל חולון. על פי דיווחים בתקשורת היוונית היום (שבת) א.א.ק אתונה מתכוונת לחזור בה מכוונתה לתת לחולון לארח באולמה הביתי את משחקיה בליגת האלופות של פיב"א. מאז ההודעה בשבוע שעבר הגיעו לאנשי הקבוצה היוונית הודעות רבות מטעם אוהדי הקבוצה שגרמו להם להבין כי המשחקים של חולון עשויים להפוך לבעיתיים מבחינה ביטחונית.

בחולון בעצמם מתכוונים לחפש חלופה בתקופה הקרובה, כשבליגת האלופות מעודכנים בסיטואציה. במקביל לידיעה מיוון אוהדי חולון לא אהבו את ההחלטה בלשון המעטה, לאור התקרית האנטישמית בין אוהדי א.א.ק לאוהדי הפועל ירושלים במהלך העונה שעברה, בעוד שמתחוללת מלחמה בארץ.

"במועדון נעשים מאמצים למצוא אולם לאירוח משחקי הבית של הקבוצה במסגרת הצ'מפיונס ליג. הדבר נעשה ללא קשר לשמועות שמגיעות מכיוון א.א.ק אתונה ואוהדיה", נכתב בהודעת חולון, "אנו ערים לרגישות הדבר וקשובים לקהל אוהדינו ובודקים מספר חלופות. ברגע שתתקבל החלטה נעדכן כמובן".

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
היכן חולון תארח את משחקיה? שון דאוסון/דני מרון

יו"ר חולון איתן לנציאנו מסר בתגובה כי: ""ללא קשר למה שאומרים בסביבת א.א.ק אתונה, בימים האחרונים קיבלנו הרבה פניות מקהל אוהדינו ובצדק על התנהלות הקהל והמועדון שלהם. זכרנו היטב מה עבר הקהל של הפועל ירושלים שם. כולנו מאוחדים וחושבים שהיכן שיש תמיכה כזאת או אחרת בארגון טרור אנחנו נמנע מלשתף פעולה".

הבעיות עם האולם הביתי במשחקי הבית הם לא היחידות שיש לחולון. בשבוע הבא אמורה הקבוצה להתארח אצל בורסהספור הטורקית, כשבמועצה לביטחון לאומי הוציאו איסור על יציאת משלחות ישראליות לטורקיה בשל המלחמה. בחולון ובאיגוד הכדורסל היו בטוחים במהלך השבוע שעבר כי הביתיות תועתק ותעבור לחולון, מה שיאפשר לקבוצה להגיע לטורקיה בעוד חודש ייתכן בסיטואציה אחרת, אך נכון לעכשיו המשחק לא הועבר ובחולון מתלבטים כיצד לנהוג, והאם להופיע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully