וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסלול של בוגדנוביץ'? "סיכוי טוב שמדר יגיע מפנרבחצ'ה ל-NBA"

בטורקיה מתרשמים מהיכולות של הרכז ומנבאים שיהפוך לבא שיעבור מפנר לליגה הטובה בעולם: "הוא מזכיר את סרחיו רודריגס"

תקציר ניצחונה של פנרבחצ'ה 53:83 על סמסונספור/ספורט1

ים מדר השתלב במהירות בפנרבחצ'ה, וגם הפרשנים כבר מתרשמים ממנו עמוקות. הרכז הישראלי אמנם נמצא בסיטואציה לא פשוטה בטורקיה שהפכה לעוינת יותר ויותר עבור ישראלים מפרוץ המלחמה, אבל בינתיים מותיר רושם חיובי מאוד באיסטנבול.

בתכנית הטלוויזיה של הערוץ "BeIN"', עסק פאנל הכדורסל הבכיר של הערוץ במדר ובעתידו במועדון. לטענתו של העיתונאי איסמעיל סניול, מדר עזב את פרטיזן בלגרד והגיע לפנר בין היתר כדי להגשים את חלום ה-NBA.

"מדר ראה את המסלול שעשו שחקנים כמו בוגדן בוגדנוביץ' ומרקו גודוריץ', ורוצה להפוך לבא התור", אמר סניול כשהוא מתייחס לצמד הסרבים שעברו מסלול דומה. בוגדנוביץ', כמו מדר, עשה את צעדיו הראשונים ביורוליג במדי פרטיזן בלגרד, ולאחר מכן פרץ והפך לכוכב בפנר לפני שעבר ל-NBA בתור שחקן מגובש ובשל. גודוריץ' עבר מהכוכב האדום לפנר והמשיך לליגה הטובה בעולם, בה לא הצליח לתקוע יתד.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
המסלול המהיר ל-NBA? מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

"אני מאמין שמדר האמין שדרך פנרבחצ'ה, תהיה לו דרך קלה יותר ל-NBA. יש לו סיכוי טוב לעשות את הקפיצה", אמר סניול.

בפאנל השוו בין מדר לבין סרחיו רודריגס. "כשהוא עולה למגרש, מדר מהווה איום של קליעה ומסירה. הוא מהיר, זריז וחתולי. הוא מזכיר את סרחיו רודריגס בתחילת דרכו".

כזכור, בוסטון סלטיקס שבחרה במדר בבחירה ה-47 בסיבוב השני של דראפט 2020, מחזיקה בזכויות עליו ב-NBA. בקיץ האחרון חתם מדר על חוזה לשלוש שנים בפנרבחצ'ה.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully