וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 נקודות וסל ניצחון? קרי בכלל רצה שורה סטטיסטית של מישהו אחר

סטף שוב קלע סל ניצחון ב-OKC, והוכיח שוב שההרגל המגונה של גולדן סטייט מהעונה שעברה נעלם. אז מה גרם לו לקנא בכריס פול שקלע רק נקודה?

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

גולדן סטייט סבלה בעונה שעברה מבעיה כרונית: כמעט בכל פעם שנקלעה למשחק צמוד, היא הפסידה. אבל פתיחת העונה הנוכחית מוכיחה מעל לכל ספק שזה היה מקרי. הניצחון הלילה (בין שישי לשבת), 139:141 על אוקלהומה סיטי, היה המשחק השני ברציפות שהווריירס הכריעו בסל בשנייה האחרונה.

אחרי שבמשחק הקודם היה זה קליי תומפסון שצלף סל ניצחון, הפעם הגיע תורו של סטף קרי, שקלע ליי-אפ קשה מעל ידיו המושטות של צ'ט הולמגרן הענק, והבטיח לקבוצה ניצחון חמישי רצוף (שמעמיד אותם בצמרת המערב עם מאזן 1:5 העונה, כולל מאזן 0:4 במשחקי חוץ).

"צריך להשאיר את העונה שעברה מאחור", אמר סטיב קר בסיום, כשהוא מזכיר לעיתונאים את האליפויות, ההישגים והניצחונות של הווריירס בשנים שקדמו לאשתקד, שלא היו יכולים להתקיים אלמלא קור הרוח של הכוכבים ברגעים קשים. "יש מאחורינו ניסיון של עשור בלהכריע משחקים צמודים, לנצח אותם, לזכות באליפויות. העונה שעברה הייתה היוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל. המשחק הלילה הראה מי אנחנו באמת. יש סיבה לכך שהחבר'ה האלה השיגו כל כך הרבה בקריירות שלהם, הם טובים בזה".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, כריס פול. רויטרס
30 נקודות וסל ניצחון, או נקודה ו-13 אסיסטים על 0 איבודים? תלוי את מי שואלים. סטף ו-CP3/רויטרס

קרי, אגב, סיים את המשחק עם 30 נקודות ושוב נראה מצוין במאני טיים, אבל בסיום המשחק הוא התקנא דווקא בשורה הסטטיסטית של חברו לקבוצה כריס פול, שכמעט לא הורגש בכל הקשור ליצירת נקודות. CP3, שמתרגל לתפקידו החדש כרכז מחליף, סיים עם נקודה אחת בלבד ועם 0 מ-6 מהשדה, אבל חילק 13 אסיסטים מבלי לאבד את הכדור אפילו פעם אחת.

"זה מאוד מאוד מרשים", אמר קרי בסיום, אולי בניסיון להרים את הביטחון של פול הוותיק, "אני סופר-מקנא בו על יחס האסיסטים-איבודים הזה הערב. כל הקריירה לא היה לי משחק כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully