וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון בלומפילד במפגן תמיכה למען 242 החטופים

עודכן לאחרונה: 4.11.2023 / 20:21

היציעים הוארו כשחיילים שרו את "התקווה" על הדשא. אחרי השעיית "הבריגדה הירוקה" דגלי פלסטין הופיעו ביציע אוהדי סלטיק

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

מלחמת עזה נכנסה ליומה ה-29. כמדי יום, נעדכן אתכם בתגובות למלחמה בעולם הספורט.

מפגן תמיכה בלומפילד בחטופים. עומרי סילבר, אתר רשמי
למען 242 החטופים. המחווה בבלומפילד/אתר רשמי, עומרי סילבר

20:07: למען 242 החטופים והחטופות - אצטדיון בלומפילד השתתף במפגן התמיכה ביוזמת המועצות האזוריות ש-150 תושביהם מוחזקים בשבי חמאס. יחד עם עם ישראל במרפסות, הואר אצטדיון בלומפילד ובמערכת הכריזה נוגן ההמנון הלאומי "התקווה", אותו שרו על כר הדשא קבוצה של חיילי פקע"ר הפועלים באזור. על גבי השלטים באצטדיון נכתב ביחד ננצח ואנחנו ננצח.

15:10: גם אחרי שסלטיק השעתה את חברי ארגון "הבריגדה הירוקה" בשל תמיכתו בחמאס, מפגן פרו-פלסטיני ביציעים: במשחק החוץ נגד רוס קאונטי, הונפו מספר רב של דגלי פלסטין ביציע אוהדי סלטיק, והוצג דגל הפריסה הקבוע של הארגון - ככל הנראה על ידי אוהדים אחרים של סלטיק שתומכים בארגון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

14:10: על פי דיווח ביוון, א.א.ק אתונה פנתה לראשי ליגת האלופות בכדורסל במטרה לבטל את ההסכם לפיו משחקיה של הפועל חולון יערכו באולמה הביתי, באנו ליוסיה. הפנייה נעשתה על רקע ביקורות רבות מצד אוהדי א.א.ק לאפשר לקבוצה ישראלית "הטבה" בזמן המלחמה, בזמן ש"צה"ל פוגע בחפים מפשע".

10:20: ארגון האולטראס של אוהדי פריז סן ז'רמן שכבר הביע תמיכה בפלסטינים, הניף אמש שלט תמיכה בארגון "הבריגדה הירוקה" של אוהדי סלטיק. כזכור, חברי "הבריגדה הירוקה" הושעו על ידי סלטיק אחרי שהניפו דגלי פלסטין ושלטים אנטי-ישראלים במשחקי הקבוצה. כאות סולידריות, הציגו אוהדי פ.ס.ז' שלט גדול בו נכתב: "הבריגדה הירוקה, עד המורד האחרון".

10:05: אוהדי גלאטסראיי ממשיכים במפגני התמיכה בפלסטינים. במשחק הליגה אתמול מול קסימפאשה הניפו האוהדים דגלי פלסטין ותלו בעידוד ההנהלה שלטים נגד ישראל. בין היתר, נכתב עליהם: "רוצחים, תנו לילדי עזה לחיות", "האנושיות מתה בעזה", "אם ירושלים לא משוחררת, העולם כולו בשבי", ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully