וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי סירב להצטלם עם לאפורטה: "התעלם והתחמק בהפגנתיות"

העיתונאי המקורב לפרעוש חושף: הפרעוש עדיין נוטר טינה לנשיא ברצלונה. מסי על מונדיאל 2026: "בהתחשב בגילי, קשה להאמין שאופיע"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

מתברר שעל אף הדיווחים החיוביים והאופטימיים, ליאו מסי עדיין נוטר טינה לז'ואן לאפורטה, והדם הרע בין השניים עדיין קיים. על פי האוטוביוגרף של מסי ומי שנחשב למקורבו, העיתונאי גיאם בלאגה, העדות לכך הגיעה בטקס כדור הזהב, בו הכוכב הארגטינאי נצפה מתעלם בהפגנתיות מלאפורטה - האיש שחתום על הפרידה של מסי מברצלונה.

"לאפורטה התקרב למסי וניסה לגשת, אבל מסי התעלם והתחמק בצורה שלא משתמעת לשני פנים. הוא אפילו סירב להצטלם איתו, וברור שהוא עדיין כועס עליו", חשף בלאגה.

יתכן שזו הסיבה שמסי מיהר להכחיש דיווח אחר שפורסם השבוע, לפיו הוא ולאפורטה נפגשו בטקס ושוחחו ארוכות. על פי הדיווח שמסי הכחיש והגדיר כ"שקר מוחלט", לאפורטה הודה למסי ושוחח איתו על האפשרות לתאם משחק פרידה חגיגי מברצלונה".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
לא שוכח ולא סולח. מסי לצד לאפורטה/רויטרס

בתוך כך, מסי התראיין אמש לתקשורת הצרפתית וכשנשאל בנוגע לסיכוי שישתתף במונדיאל 2026, סיפק תשובה מעניינת: "בהתחשב בגילי המתקדם, קשה להאמין שאופיע במונדיאל, אבל עוד נחכה ונראה", אמר, והזים את השמועות על כך שהוא ממשיך לשחק במדי נבחרת ארגנטינה במטרה לשחק גם בגביע העולמי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully