וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר דרש מהמועדון להגיש תלונה במשטרה, והודיע שידווח לאופ"א"

בסרביה חושפים פרטים חדשים על ה"תקרית", אותה המאמן מכחיש: אוהדי הכוכב האדום צבאו על דלתות חדר ההלבשה, בכר תכנן להגיב בתקיפות ושוכנע אחרת, אבל "נרגע רק באופן זמני"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - באצ'קה טופולה 1:1/ספורט1

בסרביה חושפים פרטים חדשים על האירועים החריגים אחרי משחקה של הכוכב האדום השבוע. כזכור, אחרי ה-1:1 המאכזב נגד באצ'קה טופולה שהותיר את הכוכב האדום במרחק של 6 נקודות מהפסגה בליגה הסרבית, עשרות חברים בארגון האולטראס "דלייה" שידוע כקיצוני ואלים הגיבו בזעם, הסתננו לאיזור חדרי ההלבשה וצבאו על הדלתות, כשהם מטיחים קללות והאשמות בשחקנים ובברק בכר.

כעת, לפי פרטים שנחשפו באתר "דנאס", מתברר שהמאמן הישראלי לקח קשה מאוד את המתקפה. על פי הדיווח באתר, "הטיפול הבעייתי של ראשי המועדון באוהדים הפורעים, הכי פגע בברק בכר, שהודיע להם שידווח לאופ"א ופיפ"א על התקרית החריגה, ואף דרש מההנהלה להגיש תלונה במשטרת בלגרד".

"לבכר יש פיוז קצר בימים אלה, משום שמלבד הקשיים של הקבוצה, הוא גם דואג למשפחתו שנמצאת בקו האש בישראל", הסבירו. "ראשי המועדון נאלצו להגיב מיידית ועשו הכל כדי להרגיע את המאמן ולהסביר לו שההתרחשות במתחם חדר ההלבשה, לא חריגה במיוחד בסטנדרטים של אוהדי הכדורגל בסרביה. "מתוך חשש שהסיטואציה תחריף ושבכר יפנה לרשויות, ראשי הכוכב האדום הדליפו לכלי התקשורת הודעת תמיכה במאמן, בה הבהירה שאין כוונה לפטר אותו", הסבירו, והמשיכו: "בכר אמנם נרגע באופן זמני, אבל ההנהלה עדיין חוששת ששחקנים זרים בקבוצה יגישו תלונה נגד האוהדים. כך או כך, נשיא המועדון זבזדן טרזיץ' יערוך שיחת הרגעה נוספת עם בכר בסוף השבוע".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. אימג׳בנק GettyImages, עיבוד תמונה
"פיוז קצר". בכר/עיבוד תמונה, אימג׳בנק GettyImages

אגב, בכר הכחיש את ה"תקרית", ואמר במסיבת עיתונאים אתמול: "אוהדים חיכו לנו בחדר ההלבשה כדי לדבר איתי ועם השחקנים וזה היה חשוב לי להיות שם ולכבד אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully