וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ביחד: "לואיס סוארס סיכם על הצטרפותו לאינטר מיאמי ומסי"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 21:56

ב-ESPN יישרו קו עם התקשורת הדרום אמריקאית: החלוץ בן ה-36 יעזוב את גרמיו שנה לפני תום חוזהו. יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת

תקציר: בדקה ה-95 באיירן מינכן נכנעה 2:1 לזארברוקן והודחה מהגביע/ספורט1

לואיס סוארס סיכם על הצטרפותו לאינטר מיאמי, כך מדווחים הערב (שישי) ב-ESPN. בגוף התקשורת האמריקאי טוענים כי קבוצת ה-MLS הגיעה לסיכום עם גרמיו על הצטרפות בתום עונת הכדורגל בברזיל (דצמבר), אף שסוארס ישלים רק שנה מתוך השנתיים עליהן חתם בחוזהו המקורי. בכך, יחבור שוב לחברו הטוב ליאונל מסי, איתו זכה בליגת האלופות עם ברצלונה ב-2015.

לפי אותו דיווח, סוארס יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השמועות על מעבר החלו לא מזמן, כשסוארס התלונן כי העומס הגדול בברזיל נותן את אותותיו על גופו המבוגר, בעיקר על ברכיו. יש לציין כי החלוץ אומנם כבר בן 36 ואכן סובל מבעיות בברכו, אבל זה לא מונע ממנו להיות מלך השערים והבישולים של גרמיו (10), שממוקמת שלישית בליגה הראשונה בברזיל.

ליאונל מסי לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
שוב ביחד. מסי וסוארס/רויטרס

סוארס יחבור במיאמי לא רק למסי, אלא גם לסרג'יו בוסקט וג'ורדי אלבה, שני אקסים נוספים של ברצלונה ששיחקו איתו בהצלחה בספרד והיו שותפים לטרבל עם לואיס אנריקה ב-2015. מסי וסוארס שיתפו פעולה מ-2014 ועד 2020, אז סוארס עזב לאתלטיקו מדריד וגם זכה איתה באליפות.סי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully