וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתף קרה: ריאל מדריד מעדה ב-0:0 עם ראיו וייקאנו

הבלאנקוס קיוו לכבוש מחדש את הפסגה מג'ירונה, אבל בלינגהאם נפצע בכתפו ויחד עם שחקני ההתקפה של אנצ'לוטי, נעצר פעם אחר פעם אצל דימיטרייבסקי. ויאריאל הפסידה 3:2 לאתלטיק בילבאו לפני המפגש עם מכבי חיפה

תקציר ניצחונה של ויאריאל 0:5 על צ'יקלאנה בגביע המלך/ספורט1

המחזור ה-12 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד פספסה הזדמנות לעלות מחדש לפסגה אחרי 0:0 עם ראיו וייקאנו. קודם לכן, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית, ויאריאל, הפסידה בביתה 3:2 לאתלטיק בילבאו.

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 0:0

אחרי ה-1:2 הדרמטי והמתוק על ברצלונה בקלאסיקו, הבלאנקוס פספסו הזדמנות לכבוש מחדש את הפסגה וכעת הפער מג'ירונה המוליכה עומד על 2 נקודות. קרלו אנצ'לוטי קיבל לראשונה את ארדה גולר לסגל אחרי שהצעיר המוכשר היה פצוע מפתיחת העונה. בינתיים, פתח האיטלקי עם ג'וד בלינגהאם מאחורי ויניסיוס וחוסלו בהתקפה, והדאגה הגדולה הגיעה במהלך המחצית הראשונה כשהכוכב האנגלי נפצע בכתף ונאנק מכאבים, אך שב לשחק לאחר מספר דקות. פדריקו ואלוורדה וחוסלו איימו על השער של סטולה דימיטרייבסקי ללא הספקה, אך השוער של האורחת היה במקום פעם אחר פעם. אנצ'לוטי הכניס את הכלים ההתקפיים שלו למשחק, אבל זה פשוט לא הספיק לריאל שסיימה עם תיקו שני ב-3 המשחקים האחרונים באיבוד נקודות ראשון העונה בבית ונותרה במקום השני בטבלה. ראיו השיגה נקודה ראשונה בסנטיאגו ברנבאו מאז שנת 2000.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. GettyImages
חזר לשחק, אבל התקשה עם טיפולים רבים. בלינגהאם/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: פדריקו ואלוורדה דהר ממרכז המגרש כל הדרך לכיוון השער של ראיו, אבל סטולה דימיטרייבסקי עצר נהדר והרחיק לקרן.

דקה 27: ג'וד בלינגהאם העביר ימינה לחוסלו שבעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, אך הוא חלף ליד העמוד של ראיו.

דקה 31: שוב בלינגהאם עם המסירה, הפעם לעומק לכיוונו של פראן גרסיה שחלף על פני השומר שלו ובעט מזווית קשה מעל המסגרת של דימיטרייבסקי.

דקה 39: פעולה יפה על קו שמאל הסתיימה בבעיטה גבוהה של חוסלו, דימיטרייבסקי התעופף והדף לקרן.

דקה 43: בלינגהאם הצליח להשתחרר משמירה כפולה על קצה הרחבה של ראיו, הבעיטה של האנגלי עלתה מעל המסגרת של דימיטרייבסקי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנדריי ראציו שחקן ראיו וייקאנו לפני ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא רוצים לתת לג'ירונה לברוח. בלינגהאם/רויטרס

דקה 66: שער של ריאל מדריד נפסל - מסירה של לוקה מודריץ' מצאה את חוסלו שהוריד עם הראש לויניסיוס, והברזילאי כבש, אך מהר מאוד הדגל עלה בעקבות נבדל של החלוץ הספרדי.

דקה 71: מהלך קבוצתי יוצא מן הכלל של הבלאנקוס עבר בצד ימין דרך דני קברחאל, רודריגו שעלה מהספסל כמעט כבש, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד העמוד של דימיטרייבסקי.

דקה 90+3: קברחאל במסירת רוחב מצא את רודריגו, הברזילאי ניסה עם העקב לכבוש את שער הניצחון, אבל זה היה חלש מדי ובידיים של דימיטרייבסקי.

חוסלו ריאל מדריד. רויטרס
התקשו מאוד. חוסלו/רויטרס

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 3:2

ביום חמישי היא תפגוש את מכבי חיפה בליגה האירופית, אבל לפני כן תצטרך הצוללת הצהובה לעשות הרבה חושבים ואולי אף להחליף מאמן לקראת המפגש עם הירוקים אחרי ההפסד לבילבאו. כבר בדקה השנייה איניגו רואיס דה גלארטה העלה את האורחת ליתרון, וכעבור 20 דקות ניקו וויליאמס השלים 0:2 מהיר. אחיו, איניאקי, כבש את השלישי בדקה ה-30 במה שהיה נראה כטיול עבור הבאסקים. ג'רארד מורנו ואלכסנדר סורלות צימקו תוך דקה עם שערים בדקות 87 ו-88, אבל זה לא הספיק לצוללת הצהובה שירדה עד המקום ה-13, בעוד בילבאו טיפסה למקום החמישי בטבלה והתקרבה למקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.

משחקים נוספים:

אלאבס - אלמריה 0:1
לאלאבאס: אלכסנדר סדלאר (79), יאניס חאג'י החמיץ פנדל (45+1)

ולנסיה - גרנאדה 0:1
לולנסיה: פפלו (45+7 בפנדל)

איניאקי וויליאמס אתלטיק בילבאו. GettyImages
כבר במקום החמישי. וויליאמס/GettyImages

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כשחטאפה תארח את קאדיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully