וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד השעתה ממשחק אחד אוהד שהניף דגל פלסטין

אותו אוהד סירב לבקשת המאבטחים לקפל את הדגל במהלך הדרבי מול סיטי: "התנהגות אלימה ולא נאותה". האוהד טוען: "הותקפתי"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

אוהד מנצ'סטר יונייטד שהניף דגל פלסטין במהלך הדרבי מול מנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר הורחק ממשחק אחד של השדים האדומים, כך מדווחים הערב (שישי) באנגליה. כזכור, בפרמיירליג אסרו על הכנסת דגלי פלסטין או ישראל ליציעים, מה שלא מנע מאוהדים כאלה ואחרים בכל זאת להביע מחאות פוליטיות במהלך חלק מהמשחקים.

"יש לי מנוי כבר 15 שנה", טען אותו אוהד. "ביום ראשון תקפו אותנו וזרקו אותנו מהאצטדיון, על זה שהנפנו דגל פלסטין בצורה שקטה. לא נטען לפני המשחק שזה אסור. המאבטחים לא נתנו לנו שום סיבה, כלום, פשוט אמרו לנו לצאת. הם המשיכו לתקוף אותנו. המועדון הזה כושל כל שבוע. בשבועיים האחרונים ראיתי דגלי יוון, ארמניה וקפריסין והכל היה בסדר, אבל דגל פלסטין הוא בעיה. עד שחשבתי שהמועדון הזה לא יכול לשקוע לשפל נמוך יותר".

"לאחרונה הובא לידיעתינו כי הפרת את נהלי המועדון", נכתב במייל ששלחה יונייטד לאותו אוהד. "הפגנת התנהגות אלימה ולא נאותה במהלך המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. לא תוכל לרכוש כרטיס או להיכנס למשחק הקרוב".

אוהדי מנצ'סטר יונייטד. Jay Barratt - AMA, GettyImages
סנקציות באולד טראפורד/GettyImages, Jay Barratt - AMA

לפי "דיילי מייל", שלושה דגלי פלסטין הונפו במהלך הדרבי - שניים הוסרו על ידי אוהדים, כשהתבקשו לעשות זאת על ידי המאבטחים באצטדיון. השלישי היה שייך לאותו אוהד מדובר, שסירב להסירו ולכן נענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully