וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא חושש לעתיד שלי ולא בורח מאחריות. התוצאות יגיעו"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 16:33

מאמן הכוכב האדום במסיבת עיתונאים ראשונה מאז מעידה השלישית בליגה: "הדרך שלי הובילה להצלחות. אולי כולנו איבדנו את הצניעות ושילמנו על כך. המשפחה שלי רחוקה ולא ראיתי אותה יותר מחודש, אבל לא צריך לרחם עליי. אני לגמרי מחוייב וכולנו מאוחדים"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - באצ'קה טופולה 1:1/ספורט1

ימים לא פשוטים עוברים על ברק בכר וצוותו בכוכב האדום בלגרד. בזמן שכמו כולנו גם בכר ואנשיו מוטרדים מהמלחמה בישראל ומגילויי האנטישמיות מסביב לעולם, קבוצתן באמצע השבוע סיימה ב-1:1 ביתי ודיי מביך מבחינתה מול באצ'קה טופולה, רשמה מעידית שלישית העונה בליגה והאוהדים המאוכזבים כבר החלו בדרישות לכל הפחות לשקול את החלפת הישראלים.

ערב המחזור ה-12 בסרביה וכאשר הכוכב האדום כבר בפיגור של 6 נקודות מהיריבה העירונית והמוליכה פרטיזן בלגרד, התייצב היום בכר למסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד רדניק סורדוליצה (שבת, 19:00, ספורט3) ותחילה פנה לכלי התקשורת שביקרו אותו על כך שלא שוחח איתם בסיום המשחק הקודם: "אני יודע שאתם מאוכזבים שלא הופתעתי למסיבת העיתונאים אחרי המשחק האחרון , אבל יש לכך סיבה. אוהדים חיכו לנו בחדר ההלבשה כדי לדבר איתי ועם השחקנים וזה היה חשוב לי להיות שם ולכבד אותם ולאחר מכן המשכתי לשיחה עם חברי ההנהלה. אני רוצה להיות ברור: אני אף פעם לא בורח ותמיד לוקח אחריות, זו גם הסיבה שהזמנתי אתכם כדי לענות על כל השאלות. אני לא מתחמק, בטח לא אחרי משחק שלא ניצחנו".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
לא בורח מאחריות אחרי מעידה נוספת בליגה. בכר/GettyImages

על האכזבה מיכולת הקבוצה אמר: "אני מבין שיש המון ציפיות מהקבוצה, ובצדק יש. אני גם מבין את הרעשים, הביקורת והלחץ מהאוהדים ומהתקשורת, זה נורמלי. כולנו ציפינו לתוצאות טובות יותר, במיוחד אחרי פתיחת העונה שהייתה מצוינת. אני חושב שאולי כולנו איבדנו את הצניעות ושילמנו על כך. זה מועדון שלא הפסיד במשך שנתיים בליגה, אני יודע את זה, אבל אני והצוות שלי שינינו את ההכנות שלנו למשחקי ליגה מתוך הבנה שעלינו לעשות דברים אחרת. אני לא נאיבי, אני יודע שבכדורגל הדבר הכי חשוב הוא התוצאות, אבל לא פחות חשובה הדרך - והדרך שלי הובילה אותי להצלחות ולאימון הכוכב האדום".

לסיום הצהיר בכר: "אני לא חושש לעתידי, אני מאמין בעצמי. לא אספר לכם על מה שוחחתי עם ההנהלה, אבל כמובן שהם רצו לשמוע ממני את דעתי על הקבוצה, התוצאות והיכולת. הם דרשו תשובות כי איבדנו הרבה נקודות והם קיבלו אותן. אני והצוות שלי אחראים לכל ואנו מפוקסים בהשגת התוצאות הנדרשות. אנחנו כולנו ביחד בזה, כל המועדון. אני מבטיח לכם שיש לכוכב האדום עתיד מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully