וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על אמבפה: ליברפול לוחצת, פ.ס.ז' משוכנעת שיאריך חוזה

לטענת "לאקיפ", המייטי רדס מאוד מאמינים ביכולתם לצרף את הצרפתי. בעיר האורות, לעומת זאת, מצפים שבתחילת 2024 הוא יחתום על חוזה חדש שימנע את עזיבתו

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

בקיץ 2022, בניגוד לכל התחזיות והציפיות שהוא בדרכו הבטוחה לריאל מדריד במעבר ללא תמורה, קיליאן אמבפה חתם על חוזה חדש עד 2025 בפריז סן ז'רמן. בקיץ האחרון, כזכור, נציגי החלוץ הבהירו לראשי פריז סן ז'רמן כי רצון השחקן הוא לעזוב בקיץ 2024 וכי אין בכוונתם לממש את האופציה לעונת 2024/25, שנה לפני חום חוזהו - הדבר שממנו חששה פ.ס.ז' בקיץ 2022.

היום (שישי), אחרי תקופה ארוכה שבה לא פורסמו עדכונים ממשיים בכל הנוגע לעתיד אמבפה, טענו ב"לאקיפ" כי ליברפול מאוד מאמינה בסיכוייה להצליח להנחית את החלוץ בקיץ הקרוב. על פי ההערכות מוחמד סלאח לא ימשיך בליברפול בעונה הבאה לטובת הליגה הסעודית שמציעה לו סכומי עתק, ואם אכן יעזוב את ליברפול בעסקה שעשויה להכניס לקופת המועדון מעל 100 מיליון יורו, בהחלט אפשרי שליברפול תשקיע את הכסף ברכישת אמבפה, או לפחות תנסה. כבר ב-2017, עוד כשאמבפה היה במונאקו, פורסם כי יורגן קלופ מאוד מעריך את יכולותיו של החלוץ הצעיר ובזמנו אף הגיע במטוס פרטי לצרפת כדי לנסות לשכנע אותו להצטרף אליו באנפילד.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יש לו מעט יותר מחצי שנה כדי להחליט. אמבפה/רויטרס

במקביל, באותו הדיווח של לאקיפ, נטען כי פריז סן ז'רמן משוכנעת ביכולתה להאריך את חוזהו של אמבפה פעם נוספת ופורסם כי כבר נקבע תאריך לפגישה ב-2024, שאולי במהלכה החוזה ייחתם. בכל מקרה מבהירים בפריז סן ז'רמן שאמבפה לא יעזוב בחינם בקיץ הקרוב, בהתאם לסיכום בין השחקן לבין נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי. יש לציין כי בספרד ממשיכים לדווח מעת לעת על כך שריאל מדריד נחושה לצרף את אמבפה, למרות אותה הברזה ב-2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully