וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר מלכה ניצחה, יריבתה הטורקיה סירבה ללחוץ את ידה

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 15:52

אליפות אירופה בג'ודו יצאה לדרך בצרפת וכבר ביומה הראשון נתקלה הישראלית (עד 48 ק"ג) ביחס מכוער מצדה של בדר, שהפסידה על המזרן ובחרה שלא להושיט את ידה. נלסון לוי נפסלה ולא הצליחה להגן על תוארה

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

היחסים בין טורקיה לישראל מידרדרים מאז נאומו רג'פ ארדואן ועדות נוספת לכך ניתנה הבוקר (שישי) באליפות אירופה בג'ודו שנערכת בצרפת, כאשר תמר מלכה הושיטה את ידה ליריבה טוגצ'ה בדר, אולם הטורקיה סובבה את גבה בסירוב ללחוץ יד לישראלית שניצחה אותה שניות ספורות קודם לכן.

הקרב בין מלכה לבדר נערך במסגרת הסיבוב הראשון במשקל עד 48 ק"ג באליפות אירופה בג'ודו. מלכה כאמור ניצחה בקרב בניקוד זהב ועלתה לשלב הבא, אבל בקרב הבא סיימה את דרכה בתחרות בעקבות הפסד לשירין בוקלי הצרפתיה.

תמר מלכה, ג'ודוקא ישראלית. KARIM JAAFAR, GettyImages
ניצחה ולא זכתה להושטת יד. מלכה/GettyImages, KARIM JAAFAR

ג'ודאים ישראלים נוספים שעלו על המזרן היום והודחו מהתחרות הם טל פליקר (עד 66 ק"ג) וים וולצ'ק (עד 60 ק"ג) שנכנעו בסיבוב הראשון. שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב השני, אבל בו נכנעה למרוסה סטנגר הסלובנית והודחה.

מי שהגיעו הכי רחוק היום הן גפן פרימו (עד 52 ק"ג) ותמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) ששתיהן נעצרו בבית הניחומים. פרימו החלה את דרכה בסיבוב השני, בו גברה על גבריאלה דימיטרובה הבולגריה, ברבע הגמר הפסידה לצ'לסי ג'ילס הבריטית ובבית הניחומים נכנעה למאשה בלהאוס הגרמניה ולא זכתה להיאבק על מדליית הארד. בדומה לה, נלסון לוי גברה בסיבוב השני על הפינית פילה מאיטיקיינן, ברבע הגמר הפסידה לרוסיה דריה קורבונממאדובה עקב פסילה שגרמה לכך שגם לא התייצבה לקרב בבית הנחומים ולא זכתה להגן על תוארה.

  • עוד באותו נושא:
  • תמר מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully