וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נאלצה לפרוש מגביע האתגר: "האלבנים נתנו לטרור לנצח"

אלופת המדינה בכדורעף וסגנית המפעל האירופי קיוותה להשתתף גם העונה, אך נתקלה בקשיים רבים בניסיון לסכם על יעד נייטרלי כדי להתמודד עם טיראנה

תיקתקנו, 2.11/ספורט1

מכבי תל אביב, אלופת המדינה בכדורעף וסגנית אלופת גביע האתגר בעונה שעברה, נאלצה לפרוש בעל כורחה מהמפעל האירופי. ראשי אגודת מכבי תל אביב הודיעו להתאחדות האירופית על ההחלטה לא לשחק נגד טיראנה האלבנית בשלב המוקדמות של גביע האתגר בגלל הקשיים שהערימה הקבוצה האלבנית לקיום משחק אחד במדינה נייטרלית שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבא. המשחק אמור היה להתקיים ביום שלישי הקרוב.

בתחילת המשא ומתן דובר על קיום המשחק בקפריסין, אך ממשלת קפריסין לא הסכימה לארח את המשחק. ההתאחדות האירופית קבעה שהמשחק יתקיים במקדוניה בעיר סטרומיצה, המרוחקת כשעתיים מסקופיה, שמבחינת מכבי תל אביב אינה מהווה כלל אופציה בגלל סידורי אבטחה שאינם מניחים את דעתה של הקבוצה ואין אליה טיסה ישירה. לכן, ההנהלה החליטה שהיא מסרבת בכל תוקף לסכן את הקבוצה ובסופו של דבר נאלצה להודיע על פרישה.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף חוגגים אליפות. עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
האלופה נאלצה לפרוש מהמפעל בו הגיעה עד הגמר בעונה שעברה/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מכבי תל אביב

"מכבי תל אביב עשתה את כל המאמצים כדי לקיים את המשחק. בקשתה מההתאחדות האירופית ומהאלבנים הייתה לקיים את המשחק במדינה נייטרלית, חברה באיחוד האירופי אליה יש טיסה ישירה ולקחה על עצמה את מימון כל הוצאות האבטחה. בקשה זו סורבה".

יו"ר המועדון דורון שיטרוק הוסיף: "היריבה האלבנית לא שיתפה פעולה ועשתה הכל כדי שהמשחק לא יתקיים. היא לא גילתה סולידריות עם ישראל וניצלה את המצב להעפיל לשלב הבא ללא משחק. האלבנים נתנו לטרור לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully