וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה עמדו דקת דומיה עם רומי הקטנה שהצילה את אחותה

3.11.2023 / 12:19

רומי סוויסה בת ה-6, שהוריה נרצחו מול עיניה על ידי מחבלי חמאס, הייתה אורחת הכבוד בניצחון 0:1 על מכבי בני ריינה במשחק האימון בו כבש דין דוד ודיא סבע לא שותף לאור הרצון לשחררו

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

מכבי חיפה גברה הבוקר (שישי) 0:1 על מכבי בני ריינה במשחק הכנה, ממנו נעדר דיא סבע. כידוע, ראשי האלופה כבר קיבלו החלטה שסבע לא ימשיך במועדון ויבקשו ממנו למצוא קבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר. במשחק ההכנה הבקיע דין דוד את השער היחיד.

לפני המשחק עמדו שחקני הקבוצות דקת דומיה לזכרם של אודיה ודולב סוויסה, הוריה של רומי, אוהדת מכבי חיפה, בת 6 בלבד, שהצילה את אחותה בת ה-3 ממוות כשהגנה עליה בגופה. רומי הקטנה הייתה אורחת הכבוד של מכבי חיפה במשחק וזכתה להיפגש עם השחקן האהוב עליה, דולב חזיזה. מיד עם הגעתה ביקשה רומי לראות את חזיזה, שיצא אליה ושיחק איתה.

דולב חזיזה עם רומי סוויסה בת ה-6 שהוריה נרצחו על ידי מחבלי חמאס. מכבי חיפה, אתר רשמי
חזיזה ורומי סוויסה הגיבורה/אתר רשמי, מכבי חיפה

סיפור הגבורה של רומי הוא יוצא דופן. עם תחילתו של מטחי הרקטות בבוקר ה-7 באוקטובר, אודיה ודולב סוויסה, תושבי שדרות, לקחו את שתי הבנות, רומי וליה ונכנסו לאוטו. אלא שבכיכר חיכו להם מחבלי חמאס וירו לעבר הרכב. דולב לקח את הבנות והחל במנוסה. המחבלים רוצחים את האבא ורומי חוזרת לאוטו כדי לשמור על ליה. איתה חזרה אמא אודיה. היא נסעה לעבר תחנת המשטרה, שבאותן שעות נכבשה על ידי מחבלים אחרים. אודיה ואדם נוסף שהצטרף כדי להגן עליה, נורו מטווח אפס. רומי החביאה את ליה מתחתיה והתכסתה בסדין לבן. היא ניצלה חלון הזדמנויות כדי להציץ ולראות שיש משטרה באזור וצעקה "הצילו, תעזרו לי". שוטרים שהגיעו למקום הקימו את הסדין וגילו שם את רומי מגוננת על ליה. רומי שאלה אותם "אתם המשטרה של ישראל?" ואז הם חילצו אותן משם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully