וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. דימונה הובילה ושבה מפיגור כפול, הפועל באר שבע ניצחה 3:4

3.11.2023 / 11:42

היריבה מליגה א' דרום עלתה ליתרון מהיר והצליחה לחזור ל-3:3, אבל אמיר גאנח (80) הכריע את משחק האימון כחלק מהניסיון לשוב לשגרה

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

קבוצות ליגת העל ממשיכות בניסיונות לשוב לשגרה ולהאיץ את ההכנות לקראת החזרה המסתמנת של ליגת העל בעוד כשלושה שבועות, ב-25 בנובמבר. הבוקר (שישי) הפועל באר שבע פגשה את מ.ס. דימונה מליגה א' דרום למשחק אימון שהסתיים בתוצאה 3:4 לזכות אליניב ברדה ושחקניו.

לפני שריקת הפתיחה, התקיימה דקת דומיה לזכר הנרצחים והנרצחות במלחמת חרבות ברזל. במחצית הראשונה לבדה הובקעו לא פחות מחמישה שערים ומי שעלתה ראשונה ליתרון הייתה דימונה, שבדקה ה-11 הצליחה להכניע את ניב אליאסי שעמד בין הקורות בעקבות פציעת אופיר מרציאנו. המהפך הושלם במהרה, כאשר עדן שמיר איזן בחלוף 10 דקות ואילון אלמוג קבע 1:2 בדקה ה-23. את השער השלישי הבקיע אלון תורג'מן בבעיטה מחוץ לרחבה בדקהה-34 ודימונה הצליחה כעבור שתי דקות לצמק בפנדל מוצלח ל-3:2.

דימונה הצליחה לחזור מפיגור כפול עשר דקות בתוך המחצית השנייה, כאשר אליאסי הציל חצי-מספרת שנבעטה לעברו, אך על הכדור חוזר השתלט שחקן דימונה שהשווה ל-3:3. באר שבע הפעילה לחץ כבד על שערה של היריבה כדי להכריע את ההתמודדות ועמדה במשימה כאשר בדקה ה-80 הגבהה של אמיר גנאח הטעתה את השוער, הסתיימה עם כדור ברשת והכריעה את ההתמודדות.

שחקני הפועל באר שבע ומ.ס. דימונה בדקת דומיה  לזכר הנרצחים והנרצחות במלחמת חרבות ברזל. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני הפועל באר שבע ומ.ס. דימונה בדקת דומיה לזכר הנרצחים והנרצחות במלחמת חרבות ברזל/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הרכב הפועל באר שבע: ניב אליאסי, איאד אבו עביד, איתן טיבי, הראל שלום, עדן שמיר, רועי גורדנה, גיא בדש, רותם חטואל, יוני סטויאנוב, אילון אלמוג, אלון תורג'מן. כן שותפו: ארי מרנשטיין, איליי מדמון, רועי ממן, אופק פרץ, תומר חמד, ניב פליטר, ראם גולן, שגיא יחזקאל, אמיר גנאח, נועם שחר, איתי חזות.

בתוך כך, במקביל למשחק האימון, נשיאת המועדון, אלונה ברקת ומאמן הכוכב האדום בלגרד ומאמן הקבוצה לשעבר, ברק בכר קיימו שיחת זום לילדי ומאמני מחלקת הנוער. ברקת ובכר דיברו על האתגרים בתקופה הנוכחית, חיזקו את המשתתפים וענו לשאלותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully