וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה לאיגוד ההתעמלות העולמי: אל תבטלו את אליפות העולם בישראל

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 10:52

איגוד ההתעמלות הישראלי פנה לאיגוד העולמי בבקשה: חכו עם ההחלטה להעביר מישראל את אליפות העולם באקרובטיקה ב-2024

נבחרת ישראל באקרובטיקה. GettyImages
נבחרת ישראל באקרובטיקה/GettyImages

לקראת אליפות העולם באקרובטיקה, המיועדת להתקיים בישראל במרץ 2024 , לאור המצב הבטחוני בארץ עקב מלחמת חרבות ברזל, איגוד ההתעמלות בישראל פנה לאיגוד ההתעמלות העולמי בבקשה שלא לקבל החלטה על אפשרות העתקת התחרות למדינה אחרת, לפחות עד סוף דצמבר 2023.

שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות: "לפני כשלוש שנים האיגוד העולמי בחר בישראל כמדינה המארחת את האליפות ב 2024, ומטבע הדברים המצב כעת בישראל עשוי להשפיע על החלטה זו. פנינו לראשי האיגוד העולמי בבקשה להשהות את ההחלטה ומתוך תקוה כי עד מרץ כבר נוכל לארח את המשלחות. בנוסף, ביקשנו כי אם יוחלט שלא לקיים את האליפות במרץ, שתישקל החלופה לקיימה בארץ במועד אחר עד לסיום שנת 2024 ושאם יוחלט שלא לעשות כך, שיקצו לנו את מנדט האירוח לאליפות 2026 במקום".

"אנחנו מאד מעריכים את הבעת האמון של האיגוד העולמי ביכולתנו לארח את אליפות העולם באקרובטיקה 2024. המטרה העיקרית שלנו היא לארח את האירוע בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, תוך הבטחת בטיחות כל אורחינו - זה בראש סדר העדיפויות. האיגוד העולמי החליט להעריך את התנאים בישראל ולהגיע להחלטה סופית לגבי מיקום ומועד אליפות העולם 2024. החלטה כזו תיקח בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים ואנו בוטחים בוועד האיגוד העולמי שיקבל החלטה שטובה לכל המעורבים בדבר. כמו כל עם ישראל מחשבותינו בתקופה זו ראשית עם הנרצחים, הנופלים, החטופים ובני משפחותיהם ואנו פועלים בכל הקשור לתמיכה בספורטאים בתקופה קשה זו וכן בפעילויות למען תושבי העוטף והצפון. כולנו תקוה שהמלחמה תסתיים בקרוב וחיילנו ישובו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully