וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט הצטרף לטירוף וומבניאמה: "אין עוד שחקן כמוהו בליגה"

חמישה משחקי NBA הספיקו לצרפתי כדי להגיע לשורת הישגים שגרמו גם ל-KD לצאת מגדרו. הכוכב הצעיר למד שיעור חשוב, אולי גם העביר אחד את הכוכבים הוותיקים

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

ציפייה רבה הייתה בארצות הברית וברחבי העולם כדי לראות את ויקטור וומבניאמה ב-NBA והאם הוא יציג את אותן יכולות שבזכותן לא הייתה בכלל שאלה אם ייבחר ראשון בדראפט. לאחר חמישה משחקים וניצחון הלילה (בין חמישי לשישי) על קווין דוראנט, דווין בוקר ופיניקס סאנס, זה מתחיל להיות כמעט מובן מאליו שהוא לא עוד כוכב NBA, אלא אחד שנותן את הטון ובעתיד הלא רחוק גם יכול להיות הפנים של הליגה.

וומבניאמה בן ה-19 הצטרף הלילה ללברון ג'יימס ולקווין דוראנט, שהיו השחקנים היחידים שבגיל נוער קלעו מעל 35 נקודות, לקחו לפחות 10 ריבאונדים וחסמו לפחות פעמיים במשחק אחד. הוא סיים עם 38 נקודות, 10 כדורים חוזרים, 2 חסימות וגם 2 אסיסטים וחטיפת כדור בניצחון של סן אנטוניו 121:132 על פיניקס.

ויקטור וומבניאמה שחקן סן אנטוניו. GettyImages
"וומבניאמה מאוד שונה מכל שחקן אחר". מחמאות מדוראנט/GettyImages

כאשר דוראנט נשאל על וומבניאמה בתום המפגש השני ביניהם - בשניהם הפסידו הסאנס לספרס - השיב: "הוא מאוד שונה מכל מי שאי פעם שיחק, יש לו את הדרך שלו, הוא יוצר אותה. אפשר גם לראות את התשוקה שלו למשחק, אפשר לומר את זה מצפייה בטלוויזיה ומלשחק נגדו. אני לא רואה אף שחקן אחר כמוהו בליגה. אני יודע שהוא צפה בי בצעירותו, אבל עכשיו הוא כבר שחקן בפני עצמו".

הלילה הצרפתי קלע 15 מ-26 זריקות מהשדה, במשחק בו סן אנטוניו יצאה מפיגור של 27 נקודות לניצחון כדי להשלים סוויפ על פיניקס, ובסיום סיפר כי זה משחק שלימד אותו שיעור חשוב להמשך העונה: "אני יכול לומר שיתרון של 20 נקודות זה כלום. זה משהו שכבר ראיתי באירופה במשחקים נגד נבחרת ארצות הברית, כי אתה יכול להוביל ב-15 הפרש, אבל בשנייה זה יימחק ואתה לא תדע מה לעשות. אז כן, ככה זה גם ב-NBA".

גם התקשורת בארצות הברית מתקשה להירגע מתופעת וומבניאמה: "הוא רק בן 19, זה לא ייאמן שאנחנו רואים אותו בגרסה הראשונית וכנראה הכי פחות טובה שלו. במשחק החמישי שלו הוא כבר קלע 38 נקודות והשווה הישגים שעשו רק לברון ג'יימס וקווין דוראנט, שהוא גרם לו ולבוקר להיראות הלילה כמו ילדים לידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully