וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "התחרות פתוחה, השמים הגבול עבורנו"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 7:32

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מהניצחון בלונדון ששמר על המאזן המושלם של קבוצתו ביורוקאפ. בראון יישאר בלונדון לטיפולים, וצפוי להחמיץ את פריז. עופר ינאי: "משפחת הפועל תחבק את הקורבנות"

התגובות של הפועל תל אביב לאחר הניצחון בלונדון/ספורט1

פתיחת העונה המצוינת של הפועל תל אביב ביורוקאפ נמשכה אמש (חמישי) כשהאדומים ניצחו בחוץ 90:98 את לונדון ליונס ונשארו מושלמים אחרי ארבעה משחקים. בשבוע הבא תפגוש הפועל את פאריז בסקטבול, הקבוצה השנייה בבית א' שעדיין לא הפסידה, בקרב ישיר על המקום הראשון.

כמו בכל אחד מהמשחקים הקודמים שלה, גם הפעם החבורה של דני פרנקו השתלטה על הפרקט מול יציעים כמעט ריקים כשרק כמה עשרות אוהדים מורשים להיכנס, ביניהם כ-30 אוהדים אדומים שעודדו וניסו לייצר לראשונה מאז פרוץ המלחמה אווירה ביתית לשחקנים. הפועל לא שמטה את היתרון שבנתה מהפתיחה, כשתומר גינת מתפוצץ במחצית הראשונה עם 20 נקודות בדרך ל-24 נקודות אישיות, בדיוק כמו אקסביר מנפורד. בריאן אנגולה וג'יילן הורד הוסיפו 16 כל אחד.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מה שהעיב על הניצחון של האדוים הייתה פציעה של ג'ייקובן בראון, ששיחק כמעט 30 דקות אמש. בראון יישאר בלונדון בימים הקרובים על מנת לעבור סדרה של טיפולים, ולאחר מכן יצטרף אל הקבוצה. בהפועל סיפרו אמש כי סביר להניח שהוא יחמיץ את המשחק נגד פאריז.

"אני רוצה להודות ללונדון ליונס על האירוח בימים הקשים הללו, הם עשו כל מה שהם יכולים", סיפר המאמן דני פרנקו אחרי המשחק, "המשחק עצמו היה מאוד תחרותי כמו שציפינו, באנו אחרי שבוע קשה שהיה לנו הפסקה גדולה בין המשחקים, חצי מהקבוצה חזרה לישראל, ידענו שיהיה לנו בעיות של כושר במשחק. בצורה שבא התאמנו, אני לוקח כל משחק כברכה. השחקנים נלחמו, שמרנו על פוקוס ואני שמח ששימחנו הרבה אנשים בבית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 90:98 על לונדון ליונס ביורוקאפ/ספורט1

"היו לנו אולי שלושה משחקים לפני המשחק הזה", המשיך מאמן הפועל, "תכננו שסם דקר ישחק, אולי ששארמה יחזור, והדברים היו לא רלוונטיים, ניסינו לבנות את המשחק תוך כדי, שמרנו את מה שאנחנו עושים, הנענו את הכדור, אנחנו מובילים את התחרות באסיסטים, ניסינו לשלוט בקצב המשחק. לא רצינו שלונדון ירוצו, לא הגבנו לזה מספיק טוב. אני מכבד את השחקנים על הניצחון בתנאים לא נורמליים".

"קשה לדעת לאן נגיע", הגיב פרנקו על השאלה לאן הקבוצה יכולה להגיע באירופה, "אנחנו משחקים רק באירופה כרגע, חסר לנו ניסיון של תקשורת, דברים שבונים תוך כדי משחקים, וזה חשוב לקבוצה מוצלחת. אני מקווה שנלמד אחד את השני טוב יותר. חסר לנו ריכוז ותקשורת בהגנה, אם נלמד את זה כמו שצריך הכל יכול לקרות. השמיים הם הגבול בשבילנו, התחרות פתוחה עם הרבה קבוצות טובות, ניקח את זה משחק אחרי משחק".

מי שעוד נכח ביציעי הקופרבוקס ארינה היה הבעלים של הפועל תל אביב עופר ינאי שלבש חולצה עם תמונות הנרצחים במלחמה. "עלינו לזכור ולהזכיר כל הזמן, בכל מקום בעולם, את מעשי הנבלה שביצעו מחבלי חמאס-דאע"ש באזרחים ישראלים חפים מפשע. 19 מהנרצחים והנופלים היו אוהדי הפועל, וישנם עוד מספר נעדרים. ליבנו עם כל אחת ממשפחות הקורבנות. משפחת הפועל מחבקת ולנצח תזכור אותם. אנחנו מייחלים ומתפללים לחזרתם המהירה של הנעדרים בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully