וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הבקיע, אבל השער יימחק בגלל שיתוף שחקן שלא כחוק

החלוץ הישראלי פתח לראשונה במדי גרנאדה ושבר בצורת ב-0:3 על ארוסה, אבל שיתוף השוער אדרי לופס יעלה בהדחה מגביע המלך. שבוע לפני מכבי חיפה: צפו ב-0:5 של ויאריאל

תקציר ניצחונה של ויאריאל 0:5 על צ'יקלאנה בגביע המלך/ספורט1

שון וייסמן פתח הערב (חמישי) לראשונה העונה בהרכב גרנאדה ושבר בצורת ארוכה עם שער בניצחון החוץ 0:3 על ארוסה מהליגה החמישית, אבל קבוצתו צפויה לספוג הרחקה מגביע המלך הספרדי בעקבות שיתוף שחקן שלא כחוק והשער הזה אמור להימחק מהרשומות. גרנאדה פתחה בשער עם אדרי לופס שרשום בקבוצת הבת שלה, אבל הוא מעל גיל 23 (יחגוג 25 בעוד כחודשיים) ולכן שיתופו בגביע מנוגד לתקנון. ארוסה כבר הודיעה כי תגיש תלונה בעניין והיא אמורה לזכות בניצחון טכני.

החלוץ הישראלי, שרשם עד כה 40 דקות בלבד כמחליף בלה ליגה, קיבל הזדמנות בהתקפת גרנאדה לצד פמארה דיידיו שממעט גם הוא לשחק. דווקא חוסה קאייחון הוותיק כבש ראשון בדקה ה-19, אבל וייסמן נותר על כר הדשא ושתי דקות לסיום עבר את השוער, הצליח לא למעוד ומזווית קשה הקפיץ מעל שחקן הגנה אל הרשת. דיידיו חתם בדקה ה-90.

זה בסך הכול השער השני של וייסמן במדי גרנאדה, כשהקודם היה בדקה הרביעית של הופעת הבכורה מול מילואי ויאריאל בליגת המשנה בעונה שעברה (ניצחון 0:2 ב-5 בפברואר). לאכזבתו, כאמור, כל המשחק צפוי להיפסל.

צפו בשער של שון וייסמן

וייסמן שיחק 22 דקות בהפסד 3:2 לוויאריאל בליגה, שבוע לאחר שבתקשורת המקומית ציינו כי הוא "מושפע מאוד מהעליהום עליו ונמצא במצב רוח ירוד". כזכור, בספרד נשמעו קריאות לשחרר את החלוץ הישראלי לאחר שהדהד מסרים בנוגע ל"מחיקת עזה". אוהדים דרשו להענישו ואזרחים פלסטינאים בגרנאדה אף תבעו אותו על "פשעי שנאה", ובעקבות הסערה והתרעות ביטחוניות שהצטברו, הוחלט כי הוא לא ייצא עם גרנאדה למשחק מול אוסאסונה.

החלוץ בן ה-27 אמור להצטרף בשבוע הבא לסגל נבחרת ישראל, לקראת סדרת משחקי ההכרעה במוקדמות יורו 2024. הנבחרת תשחק בקוסובו ב-12 בנובמבר, שלושה ימים לאחר מכן תארח את שוויץ בהונגריה, בחלוף שלושה ימים נוספים תגיע לשם רומניה לקרב ישיר על המקום המקום השני בבית ו' והקמפיין יסתיים באנדורה ב-21 בחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מאנו טריגרוס שחקן ויאריאל חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
שלושער ראשון בקריירה. מאנו טריגרוס/GettyImages, Quality Sport Images

שבוע לפני המשחק מול מכבי חיפה בליגה האירופית, ויאריאל הביסה 0:5 בחוץ את צ'יקלאנה החובבנית ועלתה שלב בגביע המלך. מאנו טריגרוס כיכב עם שלושער ראשון בקריירה (19, 43 ו-72 בפנדל), חורחה פסקואל בן ה-20 הבקיע שער בכורה (31) ואלכס באנה קם מהספסל וחתם את תוצאת המשחק (74).

ולנסיה ניצחה 0:2 אצל לוגרונייס מהליגה הרביעית עם שער בכורה של פאבלו גוסאלבס (45+1) ובישול שלו למחליף דייגו לופס (88). אלאבס פירקה 0:10 את דפורטיבו מורסיה החובבנית עם שלושער של יון קריקאבורו, צמדים של עבדרחמן רבאש, צ'בר אלקאין והמחליף יאניס חאגי ושער בודד של רובן דוארטה.

בגביע האיטלקי: ססואולו עלתה לשמינית הגמר עם 4:5 בפנדלים על ספציה מליגת המשנה, אחרי 0:0 ב-120 דקות. לוקה מורו היה היחיד שהחמיץ וססואולו תשחק בשלב הבא מול אטאלנטה. פרוזינונה ניצחה 1:2 בהארכה את טורינו בחוץ משער של הברזילאי ריינייר (98) ותפגוש בשמינית הגמר את האלופה נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully