וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבריה ועד באר שבע: מועדוני חלומות לילדים במרכזי הטניס והחינוך בישראל

אנדי רם ויוני ארליך הגיעו השבוע "למועדון החלומות" הראשון שנפתח במרכז הטניס והחינוך בבאר שבע לעודד ולחזק את ילדי הקהילה. ביתר מרכזי הטניס הפועלים בתופה זו יפתחו בימים הקרובים מועדוני חלומות בהם יתקיימו פעילויות משחק לילדים, חלוקת צעצועים ומשחקי קופסא, ציוד

אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט. מרכזי הטניס והחינוך בישראל,
אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט/מרכזי הטניס והחינוך בישראל

הודות לתרומות ולשיתופי פעולה מקומיים אותם מרכזים בהתנדבות עובדי מרכזי הטניס והחינוך בישראל, קיבלו עד כה אלפי ילדים צעצועים ומשחקים בבאר שבע, אופקים, ערד, אשקלון ודימונה ובימים הקרובים גם מרכז הטניס בטבריה ומרכזים נוספים של הארגון ברחבי הארץ יצטרפו ליוזמה. עד כה נתרמו למועדוני החלומות כ - 8,000 משחקי יצירה, 5,000 צעצועים וחוברות יצירה, מאות מארזי משחקים אשר הועברו ליישובי העוטף, 600 סווטשירטים, בנוסף ל-1,500 חבילות פינוקים לחיילים ולתושבי הדרום ו-600 קפסולות קפה לכוחות הביטחון.

מתחילת מלחמת חרבות ברזל כלל מרכזי הטניס והחינוך בישראל מצפון ועד דרום התגייסו לארגן מגוון רחב של פעילויות תומכות בניהם ליווי פסיכולוגי לילדים ולעובדים, התנדבות בקהילה של הנוער הפעיל במרכז יחד עם עובדי המרכז, ארגון פעילויות לילדים עקורים, תמיכה לכל משפחות המרכזים ובמיוחד אלה שנפצעו, פונו או עברו טראומה וכיוצ"ב.

כל אחד ממרכזי הטניס והחינוך בישראל יזם יחד עם צוות העובדים פעילות ייחודית התורמת לחיזוק הקהילה המקומית, חיילי צה"ל ועם ישראל. במרכזי הטניס והחינוך בדרום החשופים בעצימות גבוהה לירי הרקטות מעזה, נפתח עבור ילדי הדרום במרכז בבאר שבע מועדון החלומות הראשון בישראל בו מתקיימת כאמור חלוקת צעצועים, משחקים וביגוד לילדים, יחד עם פינוקים רבים נוספים, על מנת להקל ולהנעים את שהותם הממושכת בבתים, במ"מדים, במקלטים ובמרחבים המוגנים.

אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט. מרכזי הטניס והחינוך בישראל,
אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט/מרכזי הטניס והחינוך בישראל

במרכז הטניס והחינוך בחיפה יזמו מבצע תרומות של 600 חוברות צביעה, שנשלחו לילדי הדרום ועוטף עזה. כמו-כן, הוזמנו כ-40 ילדים אשר התפנו לחיפה מקווי האש בדרום, לשחק במרכז. צוותי המרכז ערכו במשך מספר שעות פעילויות טניס לילדים, יחד עם משחקי כדור נוספים ומעגלי שיח, שהם סיפרו להם ילדי העוטף על החוויות הקשות מנשוא שעברו מתחילת המלחמה. במרכז הטניס והחינוך בטבריה הפעיל מוקד תרומות מיוחד לחיילים ולתושבים. ילדי המרכז, לקוחות מבוגרים וכלל הקהילה נקראו להביא למוקד ביגוד, מוצרי היגיינה וטואלטיקה, מזון, ממתקים, צעצועים ומשחקים לילדים, ברכות מרגשות ועוד והמוקד פעל לאורך השבוע.

מרכז הטניס והחינוך גליל-סאג'ורה הממוקם במרכז ביישוב הדרוזי סאג'ור יזמו מבצע תרומות דם מיוחד בחברה הערבית, שהתקיים בשיתוף עם מגן דוד אדום. מאות מתושבי היישובים הערבים בגליל נענו לקריאה והגיעו בכדי להציל חיים. לצורך כך, נפתחו במתחם הכנסים במרכז חמש-עשרה עמדות לתרומות דם, אותם איישו צוותים רפואיים - יהודים וערבים כאחד. את מבצע תרומות הדם המיוחד בחברה הערבית, בעקבות מצב המלחמה בישראל, ליוו יהודה גבאי, בכיר במד"א, ואייל תעוז, מ"מ מנכ"ל ארגון מרכזי הטניס והחינוך בישראל, שאליו משתייך המרכז בסאג'ור. זאת ועוד: כשם שסאג'ור היה מרכז הטניס והחינוך הראשון שהוקם בישראל עבור ילדים דרוזים וערבים בגליל, כך מבצע מיוחד זה, דווקא בימים מורכבים אלו, מוסיף ומשמש דוגמה מוחשית לערכים של ערבות הדדית, סולידריות וחיים משותפים. אותם ערכי ליבה, שמזוהים עם פעילות המרכז בסאג'ור וכלל מרכזי הטניס והחינוך ברחבי ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט. מרכזי הטניס והחינוך בישראל,
אנדי יוני במועדון החלומות קרדיט/מרכזי הטניס והחינוך בישראל

אייל תעוז, מ"מ מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, מסר: "בימים קשים אלו הצוותים של מרכזי הטניס והחינוך בישראל הפרוסים ברחבי הארץ מטבריה ועד באר שבע מחבקים את כלל תושבי המדינה ובמיוחד את תושבי הדרום והצפון אשר נאלצו לפנות את בתיהם. הארגון עושה כל שביכולתו להקל ולו במעט על ילדי התושבים והמשפחות בפעילויות הפוגה וחלוקת צעצועים וציוד בתרומה. אני רוצה להודות ולשבח את מנהלי המרכזים והצוותים העושים ימים כלילות למען הקהילה ובהתנדבות. ולהזמין את ילדי ישראל למרכזים הקרובים למקום שהותם ולהנות ממועדוני החלומות. כולנו במגרש אחד וכולנו יחד ננצח."

אנדי רם, בוגר ושגריר מרכזי הטניס והחינוך בישראל: "בתקופה מורכבת זו אני מודה על ההזדמנות שניתנה לנו השבוע, במרכז הטניס והחינוך בבאר שבע אשר הרים את הכפפה ופתח את מועדון החלומות הראשון של מרכזי הטניס והחינוך בישראל. היה מרגש לראות ילדים משחקים, נהנים ושוכחים ולו למספר שעות מהמציאות הקשה עמה מתמודדת מדינת ישראל בימים אלו. אני רוצה להזמין את ילדי ישראל ומשפחותיהם ברחבי הארץ להגיע למרכז הטניס הקרוב לביתם או למקום שהותם ולהנות ממועדוני החלומות ולו לרגע קצר שיעזור להם להתמודד עם המציאות שעם ישראל חווה בימים אלו."

בנוסף למועדוני החלומות הצוותים החברתיים במרכזי הטניס והחינוך בישראל מעניקים תמיכה נפשית לילדי הטניס, במטרה לחזק את התמודדותם במרחב האישי והחברתי, לצד לתת תמיכה נפשית במאמנים/ות ובעובדים/ות, במטרה לחזק את התמודדותם כהורים לילדים אל מול מנעד התחושות במרחב האישי והמשפחתי. הצוותים החברתיים כוללים מאמנים מנטליים, פסיכולוג ספורט, יועצים לטיפול נפשי ועוד, כאשר פעילותם מתקיימת במתכונת של מפגשים אישיים ב-7 מרכזים ברחבי ישראל: אשקלון, באר שבע, יפו, ערד, דימונה, אופקים וטבריה. פעילות זו היא בהשתתפות ילדים וצוותי אימון והדרכה, הנוטלים חלק בכלל התוכניות במרכזים, בשלושה מגרשים: מגרש הטניס התחרותי, מגרש הטניס ההישגי והמגרש הקהילתי.

בתוך כך בכירי הטניסאים בישראל, בעבר ובהווה, שצמחו ממרכזי הטניס והחינוך בישראל ונמנים כיום על שדרת הטיפוח של דור העתיד בטניס הישראלי, הגיעו למלון קיבוץ שפיים, כדי לשחק את ילדי העוטף שפונו למלון בימי המלחמה. הם באו להעלות חיוך על פניהם בימים קשים אלו, שמעו מהוריהם סיפורים מצמררים, אבל גם נדהמנו מהאנרגיות המדהימות של הילדים. מבין הטניסאים נמנו: יוני ארליך, קפטן נבחרת הדייויס של ישראל והמנהל המקצועי של מרכזי הטניס והחינוך בישראל, אנדי רם, הראל לוי, נועם אוקון ושחקני נבחרת הדייויס: דניאל צוקרמן, ישי עוליאל ועידן לשם.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully