וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכול כבר סוכם": לואיס סוארס יחתום באינטר מיאמי ויחבור שוב למסי

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 13:16

ב"אל פאיס" מדווחים: החלוץ האורוגוואי הוותיק (36) יצטרף לאמריקנים בהעברה חופשית וישתף פעולה גם עם בוסקטס ואלבה. סוארס הוא מלך השערים והבישולים של גרמיו בליגה (10)

תקציר: בדקה ה-95 באיירן מינכן נכנעה 2:1 לזארברוקן והודחה מהגביע/ספורט1

לואיס סוארס וליאו מסי חוו תקופה נהדרת יחד בברצלונה. הם נחשבים עד היום לחברים טובים וגם זכו ביחד בליגת האלופות עם בארסה ב-2015. החל מהעונה הבאה, וממש לקראת סוף הקריירה שלהם, הם כנראה ישתפו שוב פעולה.

ב"אל פאיס" מדווחים שהחלוץ האורוגוואי הוותיק של גרמיו סיכם כבר על מעברו לאינטר מיאמי ב-2024 וקיבל אישור מגרמיו לעזוב את הקבוצה בסוף העונה בדצמבר. לפי הדיווח במיאמי הציעו לסוארס חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת כך שהחלוץ בן ה-36 יעבור לאינטר מיאמי בהעברה חופשית.

סוארס יחבור במיאמי לא רק למסי, אלא גם לסרג'יו בוסקט וג'ורדי אלבה, שני אקסים נוספים של ברצלונה ששיחקו איתו בהצלחה בספרד והיו שותפים לטרבל עם לואיס אנריקה ב-2015. מסי וסוארס שיתפו פעולה מ-2014 ועד 2020, כאשר סוארס עזב לאתלטיקו מדריד וגם זכה איתה באליפות.

שחקני ברצלונה חוגגים, לואיס סוארס, ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה. רויטרס
ישתפו שוב פעולה. מסי, סוארס ואלבה/רויטרס

סוארס אומנם כבר בן 36 וסובל מבעיות בברכו, אבל זה לא מונע ממנו להיות מלך השערים והבישולים של גרמיו (10), שממוקמת שלישית בליגה הראשונה בברזיל, כך שבליגת ה-MLS החלשה יותר בטח שלסוארס יש מה לתרום, בטח כשלצד מוסר אגדי כמו מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully