וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב האדום הזמינה אייפון, וקיבלה ווקי-טוקי"

אחרי עוד מפלה בליגה, בסרביה מתחילים לאבד אמון בברק בכר והפרשנים קוטלים: "הכוכב האדום חשבה שהיא מביאה מישראל מוצר פרימיום, ונפלה קורבן להונאה. בכר לא עומד בציפיות בשום מובן"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - באצ'קה טופולה 1:1/ספורט1

הסבלנות כלפי ברק בכר בסרביה הולכת ואוזלת. אחרי ה-1:1 אמש (רביעי) באצ'קה טופולו שהותיר את הכוכב האדום במרחק של שש נקודות מפרטיזן בלגרד שמוליכה את הטבלה, בתקשורת המקומית משחיזים את הסכינים.

באתר "מונדו" נכתב בפסקנות ש"הכוכב האדום עשתה טעות עם בכר", והמאמן הישראלי הומשל לטלפון סלולרי. "הכוכב האדום הזמינה אייפון, וקיבלה ווקי-טוקי", קראה הכותרת של הטור מאת הפרשן מילוטין וויצ'יץ'. "אם היינו נמצאים בשלב קצת יותר מתקדם בתוך העונה, אפשר היה לחשוב בוודאות שהכוכב האדום נפלה קורבן להונאה. היא שילמה הון עתק כדי להביא את האייפון מישראל, ובמבט ראשון נראה היה שאין בו שום דבר חשוד. הביקורות היו טובות, ומבחוץ הוא נראה בוהק ונוצץ. אבל התברר שהיא לא קיבלה אייפון, אלא משהו בין לבין, יותר קרוב לווקי-טוקי".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד במסיבת עיתונאים. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
סופג אש. בכר/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

"בכר היה אמור להיות מוצר פרימיום, אבל נראה שהונו את הכוכב האדום. עם בכר צריך להחליף כל הזמן את הבטריות, הסאונד גרוע, וכשמסתכלים על הקבלה מקבלים כאב ראש. עד עכשיו, המודל שהגיע מישראל לא עומד בציפיות בשום אופן, במיוחד לא בכל מה שקשור לתמורה למחיר. הברירה היחידה שנותרה לכוכב האדום היא לשמור על סבלנות ולקוות שבסופו של דבר המכשיר הזה יתפקד כמו שהבטיחו לה בפרסומות. או, אולי, להזמין מוצר אחר...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully