וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: אראוחו העניק לברצלונה 0:1 על ריאל סוסיאדד

האלופה כבר ראתה איך ג'ירונה פותחת פער של 6 נקודות בפסגת הטבלה במשחק רע של הקבוצה של צ'אבי, אבל בישול ענק של גונדואן לאראוחו (90+3) סידר לאורחת שלוש נקודות יקרות שצימקו את הפער ל-4 בלבד

תקציר, גביע הליגה: בורנמות' - ליברפול 2:1/ספורט1

המחזור ה-12 בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם הפתעה, כשאתלטיקו מדריד הפסידה 2:1 בלאס פלמאס. הוא המשיך בשבת עם ארבעה משחקים כשבמוקד ברצלונה יצאה בנס עם שלוש נקודות מהסן סבסטיאן של ריאל סוסיאדד במשחק רע בזכות שער דרמטי של אראוחו. קודם לכן, ג'ירונה קבעה מהפך ושבה לפסגת הטבלה עם ניצחון על אוסאסונה.

רונאלד אראוחו ברצלונה. GettyImages
הכי דרמטי שיש. אראוחו/GettyImages

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 1:0

צ'אבי קיווה להתאושש מההפסד בקלאסיקו, אבל קיבל הופעה שונה לחלוטין משחקניו שדווקא נראו טוב מול ריאל מדריד, ובדקה ה-90 כבר ראה כיצד הוא סוחט נקודה מהסן סבסטיאן, עד שהגיע רונאלנד אראוחו. רוברט לבנדובסקי שב לחוד של האלופה, אך המארחת הייתה הקבוצה המסוכנת יותר כשטאקופסה קובו וואנדר ברנצ'אה איימו על השער של מארק אנדרה טר סטגן, כשהשוער הגרמני הצליח פעם אחר פעם לשמור על הרשת נקייה. פדרי שב אחרי כחודשיים מפציעה ועלה לדקות ראשונות, בהן יצר לחץ כבד על השער של רמירו. בתוספת הזמן (90+3) אילקאי גונדואן מצא את אראוחו שנגח לרשת של סוסיאדד והצליח לצמק את הפער מג'ירונה ל-4 נקודות בלבד בדרמה ענקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בריאס מנדס ריאל סוסיאדד לצד גאבי ברצלונה. GettyImages
פתיחה נפלאה של המארחת. מנדס לצד גאבי/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 1: אנדר ברנצ'אה בחן כבר בהתקפה הראשונה של המשחק את מארק אנדרה טר סטגן שירד נהדר והדף את ההזדמנות הראשונה של המארחת.

דקה 3: מיקל מרינו עלה גבוה בכדור הקרן של סוסיאדד ופספס במעט את המסגרת של ברצלונה. לחץ אדיר של המארחת בפתיחת המשחק.

דקה 16: מסירת רוחב של מיקל אויארסבאל מצאה בפינה הרחוקה את טאקפוסה קובו שמקרוב נעצר אצל טר סטגן. רק קבוצה אחת על הדשא עד עכשיו.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. GettyImages
נראים חסרי אונים. לבנדובסקי/GettyImages

דקה 54: פעולה יפה של קובו הגיעה לבריאס מנדס שמקצה הרחבה בעט כדור שטוח לידיים של טר סטגן.

דקה 88: פראן טורס שעלה מהספסל ניסה להשיג את שער הניצחון עם בעיטה מרחוק, הכדור עלה גבוה ליציע.

דקה 90: רונאלד אראוחו ניסה להפתיע את אלכס רמירו שעצר את הבעיטה של המגן, פדרי מיד לאחר מכן נעצר אצל שוער סוסיאדד שאולי הבטיח נקודה למארחת.

דקה 90+3: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1! אילקאי גונדואן מצא את אראוחו שעשה תנועה נהדרת לרחבת סוסיאדד ובנגיחה חזקה ומדויקת כבש את שער הניצחון של האלופה!

ארטיום דובביק שחקן ג'ירונה נוגח לרשת אוסאסונה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער ושני בישולים בדרך למהפך והמקום הראשון. דובביק/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אוסאסונה - ג'ירונה 4:2

כבר 4 משחקים העונה בליגה הספרדית שההפתעה הגדולה של העונה קבעה חזרה מפיגור בדרך לניצחון, כשהפעם זאת הייתה אוסאסונה שאיבדה את היתרון וראתה את ג'ירונה משיגה 3 נקודות בפעם הרביעית ברציפות בדרך למקום הראשון. איבן מרטין העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16, אך זה החזיר רק 9 דקות עד שאנטה בודימיר השווה מקרוב. החלוץ הקרואטי השלים צמד בדקה ה-55 והעלה את המארחת ליתרון, אבל זה היה הערב של ג'ירונה ושל ארטיום דובביק שלא רק בישל את הראשון, אלא גם השווה בדקה ה-71 ובישל את המהפך לויקטור ציגנקוב בדקה ה-80 את המהפך. אלייש גרסיה הוסיף את הרביעי בדקה ה-90 וחתם את תוצאת הסיום בדרך לפסגת הטבלה בספרד, כשהמשחק של ריאל מדריד ייערך רק מחר, שם ג'ירונה תקווה למעידה של הבלאנקוס כדי להעביר שבוע בבטחה במקום הראשון.

שחקן אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה מול שחקן לאס פלמאס אלכס סוארס. רויטרס
אכזבה. מוראטה/רויטרס

לאס פלמאס - אתלטיקו מדריד 1:2

רצף ששת הניצחונות של דייגו סימאונה ושחקניו בליגה הגיע לסיומו בצורה מאכזבת למדי, כולל פספוס הזדמנות לטפס לפסגת הטבלה. המארחת שנמצאת במומנטום מצוין משלה (חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות) קטעה רצף של שישה הפסדים רצופים לקולצ'ונרוס, וטיפסה זמנית למקום השביעי בטבלה. האורחים שלא היו מדויקים מספיק במחצית הראשונה נענשו בשנייה, כשקיריאן קבע 0:1 יפה (50). סימאונה שלח לכר הדשא את אנחל קוראה, מרכוס יורנטה וסאול בתקווה לשוויון או מהפך, שחקניו יצאו קדימה אך ראו את בניטס רמירס מכפיל (75) וסוגר עניין. אלברו מוראטה רק צימק (83), ובתוספת הזמן כמעט השווה - אך נעצר במשקוף.

משחקים נוספים:

ריאל בטיס - מאיורקה 0:2
לבטיס: וויליאן ז'וזה (7), איוסה פרס (65)

סלטה ויגו - סביליה 1:1
לסלטה: קארל סטארפלט (22). לסביליה: יוסף אן נסירי (84)

משחקי ראשון בספרד:

אלאבס - אלמריה
ולנסיה - גרנאדה
ויאריאל - אתלטיק בילבאו
ריאל מדריד - ראיו וייקאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully