וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה התעטף בדגל ישראל ושר התקווה: "הרבה זמן לא התרגשתי ככה"

אחרי אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA, הישראלי הצטרף לשירה ספונטנית מרגשת באולם באטלנטה יחד עם הקהילה היהודית: "עם ישראל חי". בארה"ב יודעים ש"הוא נקודת אור" בפתיחת העונה, אבל וושינגטון הופכת לבדיחה: "ככה נראית קבוצה שמנסה להעביר את הזמן"

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

אחרי שרשם את אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA, דני אבדיה היה שותף גם לרגע מרגש: עשרות ישראלים ויהודים מהקהילה באטלנטה שבאו לעודד ולדחוף אותו ביציע, החלו בשירה ספונטנית של "התקווה", ואבדיה הצטרף לטקס המאולתר כשהוא נראה מרוגש ונלהב.

"עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שהתרגשתי ככה", כתב אבדיה באינסטגרם, בתגובה לסרטונים מהאולם, בהם נראים עשרות אוהדים מתעטפים בדגלי ישראל על רקע המלחמה, וקוראים "עם ישראל חי".

אבדיה רשם כאמור את משחקו הטוב ביותר עד כה העונה, עם 22 נקודות בהפסד 130:121 של וושינגטון לאטלנטה. זו הייתה הפעם התשיעית שאבדיה קולע 20 נקודות ומעלה במשחק NBA, וברבע האחרון במהלכו קלע 15 נקודות, הוא קבע שיא נקודות אישי לרבע בודד.

בסך הכל, אבדיה מעמיד עד כה ממוצעים של 10 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק, כשהוא מציג קליעה משופרת ומדייק ב-50% מחוץ לקשת. גם הלילה אבדיה צלף שתי שלשות, והוסיף שני סלים יפים מחצי מרחק שממחישים שעבד קשה על הזריקה מבחוץ בפגרה.

"דני הוא נקודת אור בפתיחת העונה של הוויזארדס. הוא קילר בהתקפות מתפרצות, קולע ב-50 אחוז מהשלוש ומשחק בביטחון ואגרסיביות. כל זה עוד לפני שמציינים את העובדה שהוא שומר על השחקן הכי טוב של הקבוצה היריבה מדי ערב. הארכת החוזה שקיבל, נראית כמו החלטה טובה בינתיים", ניתח וויל קלייטון, בלוגר שמסקר את הוויזארדס, ובלוגר אחר ציין: "אבדיה פתח טוב את העונה, בוא נראה אם הוא מסוגל לשמור על יציבות ולהמשיך עם זה לאורך זמן".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
רק שישמור על זה. אבדיה/רויטרס

אבל בזמן שאבדיה מראה סימנים חיוביים, וושינגטון נראית נרפית ושברירית בפתיחת העונה, ועושה סימנים של קבוצה לא תחרותית, שלא גם לא מתנצלת על זה. ג'ורדן פול שהצטרף הקיץ מגולדן סטייט ונכנס למשבצת הסקורר המוביל בקו האחורי, אותה אייש בראדלי ביל בעונה שעברה, מרבה "להשתעשע" במהלך המשחקים ולייצר מהלכים שמטרתם להלהיב, אבל פעמים רבות הופכים לאיבודים מיותרים.

הלילה הוא היה חתום על עוד מהלך מעט תמוה, כשבפיגור 21 נקודות, ניסה לעשות שואו ומסר אלי הופ לקייל קוזמה באמצעות הלוח בהתקפה מתפרצת. מיותר לציין שהמהלך סימל את חוסר התחרותיות של הוויזארדס, שעשוי ללוות את הקבוצה לאורך כל העונה.

"קייל קוזמה וג'ורדן פול סיפקו עוד מהלך וויזארדסי טיפוסי", לגלגו ב-"CBS", "הוויזארדס מעניקה לשחקנים שלה חופש לעשות מהלכים שקבוצות עם מנטליות מנצחת ויותר משמעת לא היו מרשות לעצמן. ג'ורדן פול מקבל אור ירוק לקחת כל זריקה שהוא רוצה, והחופש הזה יוצר כמה רגעים קורעים עד עכשיו. האלי-הופ הזה הוא עוד המחשה לכך שוושינגטון בסך כל מנסה להעביר את הזמן העונה. הם לא משחקים כדי לנצח, אבל לפחות מוצאים דרך להמשיך לבדר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully