וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן בהלם מההדחה, מולר ביקר את חבריו: "התנהגות לא מקובלת"

האלופה הנצחית הודחה מהגביע על ידי זארברוקן מהליגה השלישית, הקשר הוותיק זעם על כך ששחקנים לא הודו לקהל שהגיע, טוכל: "תזמון רע להפסיד"

תקציר: בדקה ה-95 באיירן מינכן נכנעה 2:1 לזארברוקן והודחה מהגביע/ספורט1

משחקי הגביע הגרמני סיפקו אמש (רביעי) סנסציה ענקית: זארברוקן מהליגה השלישית הדיחה את באיירן מינכן בזכות ניצחון 1:2 משער בדקה ה-95. עד כמה ההפסד הזה סנסציוני? זו הפעם הראשונה אחרי 23 שנים שבאיירן מודחת מהגביע מול קבוצה שאינה בשתי הליגות הבכירות בגרמניה. דניאל פרץ ישב על הספסל, וראה את מנואל נוייר סופג שני שערים - אחד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והשני בדקה ה-95, דווקא אחרי לחץ כבד של באיירן. הארי קיין ומספר שחקני מפתח נותרו על הספסל כדי לנוח לקראת הקלאסיקר בדורטמונד בשבת, וראו את תומאס מולר מעלה את האלופה ליתרון בדקה ה-16. אבל מתייס דה ליכט נפצע, בדקה ה-45 סונטהיימר השווה אחרי חור בהגנה, ובתוספת היה זה מרסל גאוס בן ה-34 שכבש את שער הניצחון המתוק.

תומאס מולר עם יוזואה קימיש באיירן מינכן. רויטרס
היה אחד היחידים שניגשו להודות לקהל. תומאס מולר עם קימיש/רויטרס

מי שלקח קשה מכולם את ההפסד הוא אולי הסמל הכי גדול של באיירן מינכן. תומאס מולר שכבש את השער של באיירן, היה גם מהיחידים שניגשו להודות לקהל החוץ של באיירן שהגיע, כאשר רוב השחקנים ירדו מיד לחדר ההלבשה. "היינו טובים בהרבה והחמצנו ואז ספגנו במתפרצת", ניתח מולר את ההפסד, "הדבר הטוב הוא שאנחנו משחקים שוב בעוד יומיים (נגד דורטמונד). ההדחה הזו לא היתה משהו שרצינו, האוהדים שלנו גם כועסים ובצדק".

מולר כאמור היה מהבודדים שניגשו לקהל לאחר המשחק יחד עם יוזואה קימיש, לירוי סאנה, מתיס טל ובונה סאר. יתר השחקנים ירדו לחדר ההלבשה בלי להודות לשחקנים ומולר ביקר אותם על כך כשאמר: "באופן טבעי, לאוהדים יותר אכפת מהמשחק וזו לא רק עוד תוצאה עבורם. בכדורגל אפשר להפסיד כל משחק, אבל צריך להסכים עם הקהל. מה שממש לא מקובל זה שרק שלושה או ארבעה שחקנים שלנו הגיעו כדי לתת כבוד לקהל שהגיע לכאן כדי לתמוך בנו. צריך לתת להם כבוד. דיברנו על זה גם בחדר ההלבשה. זה ישתנה בעתיד, זה לא מקובל".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני באיירן מינכן בהלם. Alex Grimm, GettyImages
שחקני באיירן המומים/GettyImages, Alex Grimm

צפו בניצחון של דורטמונד

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 0:1 (גביע)/ספורט1

צפו בניצחון של לברקוזן

סנדהאוזן - באייר לברקוזן 5:2/ספורט1

"אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד", סיכם תומאס טוכל, "זה היה הפסד קשה, ערב קשה. זה לא הזמן להאשים אף אחד, במיוחד לא בפומבי. אין לנו זמן, צריכים להמשיך הלאה. היינו ברצף של 14 משחקים ללא הפסד, אבל זה היה תזמון גרוע להפסיד משום שזה משחק נוקאאוט. זה לא יהיה ההפסד האחרון שלנו. אנחנו שונאים להפסיד, אבל צריך להמשיך ולא להאשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully