וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ': "עצם העובדה ששיחקנו - זה הדבר הגדול והחשוב"

2.11.2023 / 6:50

מאמן הפועל ירושלים בתום הניצחון הדרמטי על גלאטסראיי: "גם אם היינו מפסידים, לא הייתי משנה את דעתי. אנחנו נהיה בסדר". מוריס אנדור: "יכולנו למצוא כל כך הרבה תירוצים, אבל אני גאה בדרך שבה נלחמנו"

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב לקראת לונדון ליונס/ספורט1

הפועל ירושלים חזרה אמש (רביעי) למגרשים בסטייל. חודש לאחר משחקה הקודם, ושלושה שבועות וחצי לאחר שהישראלים והזרים שלה התפצלו בעקבות פרוץ המלחמה, היא פתחה את העונה בליגת האלופות בניצחון מרשים, 96:99 על גלאטסראיי בתום הארכה בבית הזמני של הקבוצות הישראליות בבלגרד.

קאדין קרינגטון להט עם 27 נקודות וליוואי רנדולף הוסיף 20, אבל ירושלים כבר מצאה עצמה בפיגור של 15 הפרש במהלך המחצית השנייה. הקאמבק הושלם בסל גדול של ספידי סמית' (19), שקבע 83:83 בתום הזמן החוקי.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
"אנחנו כל כך רחוקים מהכדורסל שלנו". דז'יקיץ'/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

"משחק בלתי ייאמן", סיכם מוריס אנדור את הבכורה הרשמית שלו במדים השחורים. "היה לנו קשה, אבל אני גאה בדרך שבה נלחמנו. יכולנו למצוא כל כך הרבה תירוצים, אבל החבר'ה האלה לא מוותרים. אנחנו רוצים להקדיש את הניצחון הזה לאוהדים שלנו בכל העולם".

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' התבטא מטבע הדברים באופן שונה מהרגיל: "עצם העובדה ששיחקנו, זה הדבר הגדול והחשוב ביותר. גם אם היינו מפסידים, זה לא היה משנה את דעתי לגבי הלחימה שלנו על המגרש. אנחנו נהיה בסדר".

על המשחק עצמו אמר הסרבי: "אנחנו כל כך רחוקים מהכדורסל שלנו. לא שיחקנו חודש? אני מניח את זה בצד ולא חושב על הדברים האלה. אנחנו הובלנו והם חזרו, ואז הם הובילו ואנחנו חזרנו. היו מהלכים הרואיים של שחקנים בשתי הקבוצות, ובסוף ניצחנו. בעיניי, גלאטסראיי היא עדיין אחת הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור".

עוד בוואלה!

שון דאוסון התעטף בדגל ישראל: "כולנו כאובים, מיוחד לנצח בגרמניה"

לכתבה המלאה
ספידי סמית', הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
שלשה גדולה. ספידי סמית/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מאמן הקבוצה הטורקית, זבזדאן מיטרוביץ', שידוע במזגו החם והורחק, זעם על השופטים: "היה משחק יפה, ואני יכול רק לדמיין איך זה היה נראה מול יציעים מלאים. חברי דז'יקיץ' עושה עבודה נפלאה. הם גרים כבר חודש במלון, ועולים עם אנרגיה כזאת למגרש. אבל מה שקרה על המגרש היה מגעיל. האחראי של פיב"א חייב לטפל בזה. אין לי בעיה שהשופט מעניש אותי, כי אני עומד מאחורי השחקנים שלי, וחבל לי על הסבל שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully