וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה נותנת גיבוי לבכר, התקשורת קוטלת אחרי ש"ברח משאלות"

הכוכב האדום שוב פישלה בליגה, האוהדים יצאו נגד השחקנים וצעקו בסיום על המאמן, אבל לפי שעה ראשי המועדון לא שוקלים לפטרו. בתקשורת חשפו: בכר "ייבש" את העיתונאים לאחר ש"לא רצה להתמודד עם הביקורת"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - באצ'קה טופולה 1:1/ספורט1

הלחץ על ברק בכר בבלגרד גובר, אחרי שהכוכב האדום הסתפקה אתמול (רביעי) ב-1:1 מול באצ'קה טופולה במסגרת המחזור השמינית בליגה הסרבית, והפסגה מתרחקת מהמאמן הישראלי. עומרי גלזר, שלמרות הפציעה בסוף השבוע שאילצה אותו לצאת במחצית, עלה בהרכב במשחק הביתי והציג יכולת טובה, אבל הכוכב האדום נתקעה בהתקפה ורק בדקה ה-84 עלתה ליתרון דרמטי משער של אלכסנדר קטאי בנגיחה אחרי לחץ כבד מאוד. עם זאת, הדרמה הגיעה לשיאה כאשר בדקה הראשונה מתוך ארבע של תוספת זמן, הצליח איפט דיאקובאץ להכניע את הישראלי באחד על אחד, הכוכב האדום סיימה רק ב-1:1 ורשמה מעידה שלישית העונה, אחרי שני הפסדים שכבר ספגה. פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו כעת ביתרון שש נקודות בפסגה.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP, GettyImages
פרטיזן בורחת. בכר/GettyImages, PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP

"האלופה שוב על החבלים", נכתב בתקשורת הסרבית על התיקו המאכזב של הכוכב האדום, "עוד שוק לקבוצה, הפעם בבית, וריקות הבוז באצטדיון המראקנה נשמעו עוד לפני שהיריבה השוותה ל-1:! בתוספת הזמן... הלחץ גבר עוד יותר לאור הפיגור מפרטיזן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בנוסף, אוהדי הכוכב שרו אחרי המשחק "ברק בכר - כרטיס צהוב", על מנת להזהיר את המאמן הישראלי ולהבהיר לו שהסבלנות מתחילה להיגמר ושהם לא מוכנים ל"פאשלה" נוספת. "לא ניצחנו הבמשחק שבו היינו חייבים לנצח", הודה בכר בסיום, "עכשיו אנחנו חייבים להגיע מוכנים למשחק הבא". עוד נטען שאוהדי הכוכב שרו לשחקנים שלהם: "אתם הכי יקרים בליגה, אבל משחקים גרוע".

בשעות הלילה המאוחרות, פורסם בתקשורת הסרבית כי על אף המחאה הגוברת וחוסר שביעות הרצון של הקהל מתפקודו של בכר, "ההנהלה מעניקה לו גיבוי מלא", ואין לה שום כוונה לפטר אותו בקרוב.

כך או כך, גם התקשורת הסרבית מבקרת את בכר בחריפות, ולטענתה המאמן אף בורח מאחריות, ומתחמק מלתת תשובות. "העיתונאים חיכו לבכר במשך יותר משעה, והוא לא הופיע. הוא לא רצה להתמודד עם השאלות", כתבו באתר "טלגרף" אחרי שבכר החליט שלא להתייצב למסיבת העיתונאים בתום המשחק משום שחש ברע.

בכר ביקש מהעיתונאים "לשמור את כל השאלות" למסיבת עיתונאים אחרת שתקיים הקבוצה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully