וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מרטינס מעוניין בהארכת חוזהו באינטר: "כסף זה לא הכל"

סוכנו של החלוץ אישר שהנראזורי צפויים לפתוח במו"מ כדי להבטיח את הישארותו מעבר לקיץ 2026: "יום אחד הוא יוכל לזכות בכדור הזהב"

תקציר הניצחון 0:4 של אינטר אצל סלרניטנה: לאוטרו מרטינס כבש רביעייה/ספורט1

לאוטרו מרטינס האריך לפני שנתיים את חוזהו באינטר עד 2026, אבל אם להסתמך על דברי סוכנו הערב (רביעי), אין לו כוונה לעזוב את מילאנו - נהפוכו, ייתכן שבקרוב מאוד הוא יחתום על הארכת חוזה נוספת כשהוא בשיא הקריירה.

הארגנטינאי הוזכר כמועמד לטוטנהאם בתור מחליפו של הארי קיין ולאורך השנים נטען שגם ברצלונה וריאל מדריד בעקבותיו, כמו כמעט כל שאר מועדוני הפאר בכדורגל האירופי, אבל עושה רושם שהוא עומד בפיתויים ומצפה להמשיך להוביל את הנראזורי להישגים כפי שעשה בשנים האחרונות.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. רויטרס
הארכת חוזה נוספת בקרוב? לאוטרו מרטינס/רויטרס

"אינטר רוצה להאריך את חוזהו של לאוטרו מעבר לקיץ 2026 ואנחנו רוצים להאריך גם כן", אמר סוכנו הארגנטינאי אלחנדרו קמאנו, "לא תהיה שום בעיה לנהל מו"מ בנושא, כי כסף זה לא הכל. כל הפרויקט, התכנון והמטרות, כל מה שקורה חשוב מאוד. לאוטרו הוא הקפטן של המועדון, הדברים עובדים בצורה טובה מאוד והוא גם מאוד אוהב את העיר, שאוהבת אותו. יום אחד הוא גם יוכל לזכות בכדור הזהב", הוסיף.

מרטינס, שחגג הקיץ את יום הולדתו ה-26, הבקיע העונה 11 שערים ב-10 משחקים בסרייה A, כולל רביעייה היסטורית תוך 27 דקות בניצחון על סלרניטנה לפני כחודש. בטקס כדור הזהב היוקרתי שנערך שלשום, הוא סיים במקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully