וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו לקראת המשחק בלונדון: "הכל שונה, אנחנו סוג של פליטים"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 20:45

מאמן הפועל תל אביב בשיחה עם ניב דברת לקראת המשחק באנגליה (חמישי, 21:30, ספורט1): "הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות - גם של הזרים"

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב לקראת לונדון ליונס/ספורט1

הפועל תל אביב תרצה להמשיך במסע המוצלח שלה עד כה ביורוקאפ העונה כשתתארח מחר (חמישי, 21:30, ישיר בספורט 1) בקופרבוקס ארינה שבלונדון אצל לונדון ליונס. האדומים מדורגים במקום השני בבית א' עם שלושה ניצחונות וללא הפסדים, כשיריבתם הפסידה משחק בודד מתוך ארבעה ומדורגת במקום הרביעי.

המשחק מחר, שייערך ללא קהל, הוחלף באופן רשמי רק ביום שני וזאת אחרי שהפועל תל אביב כבר הייתה בלונדון. בניגוד לנסיעה מונציה להמבורג, אותה עשתה הקבוצה כיחידה אחת, אחרי הניצחון הקל בגרמניה חזרו השחקנים הישראלים ביחד עם אנשי הצוות ארצה, וביום ראשון יצאו לבריטניה, עם סידורי אבטחה לא פשוטים בבירה הבריטית.

בצד המקצועי יודעים בהפועל שהמשחקים הנוחים שהיו להם עד כה לא צפויים לשוב על עצמם, כשלונדון היא יריית הפתיחה לסדרה של משחקים קשים בהרבה. בקבוצה רוצים להכתיב את הקצב מהפתיחה, ויודעים שעליהם להיות מפוקסים כדי לעבור את הקבוצה הבריטית. מי שבינתיים מצטיין בשורות הפועל הוא ג'יילן הורד עם 18.3 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשגם אקסביאר מנפורד עם 19.3 נקודות ותומר גינת עם 17.3 נקודות בולטים בשורות האדומים.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"ניסינו להתנהל בצורה רצינית". פרנקו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המאמן דני פרנקו אמר לקראת המשחק בריאיון לניב דברת, שליח ספורט1 בלונדון: "זו שגרה שאנחנו לא רגילים אליה. הכל מרגיש שונה, מרמת הכדורסל ועד היום-יום - אנחנו סוג של פליטים מחוץ לאיזור הנוחות שלהם. אני מניח שמצבנו טוב יותר מאשר של הרבה אחרים ואנחנו זוכרים את זה בכל רגע".

אם אפשר להתנתק ממה שקורה בישראל: "הצד המנטלי הוא הכי חשוב. המשחק עצמו מנתק אותך, אבל ההכנה והשבוע שלפני המשחק, העובדה שבניגוד לכל הקבוצות האחרות אנחנו משחקים רק באירופה פעם בשבוע והחבר'ה נוסעים הביתה ל-4-5 ימים ואז נפגשים שוב, קשה למקד את כולם והראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות - גם של הזרים, כי הם לא היו בסיטואציה כזו בעבר וגם להם קשה להסביר את הדברים. זה מה שיש ועם זה אנחנו רוצים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. עד עכשיו עשינו את זה ואנחנו רוצים להמשיך לתת את הכל ולנסות".

אם הוא מרגיש שהקבוצה מוכנה למשחק: "אנחנו לא במצב אידיאלי, כי החזרה של שחקנים לארץ יצרה אצלנו פיצול אחרי תקופה ארוכה ונפגשנו שוב ביום ראשון. קבוצה תחרותית לא אמורה לעשות הפסקה כזו, אבל ניסינו להתנהל בצורה רצינית וגם שלחנו מאמן לזרים. ניסינו בארץ להתאמן בין אזעקה לאזעקה, אבל זה שונה. שיחקנו רק שלושה משחקים רשמיים, בשונה מלונדון או כל קבוצה אחרת ששיחקה כבר 8-9-10 משחקי ליגה. אני מקווה שהמסע הזה שהתחיל ביום ראשון יימשך לקראת פריז וריגה ושכולנו נתקדם מיום ליום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים"/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בעונה שעברה גברה הפועל בקלות על לונדון ליונס בהיכל שלמה וניצחה אותה בתום דרמה גדולה והצגה של ג'ורדן מקריי בחוץ. העונה המשימה אמורה להיות קשה בהרבה, כשהבריטים התחזקו ומלבד השליטה הברורה שלהם בליגה המקומית נמצאים בעלייה גם ביורוקאפ כשההפסד היחיד שלהם היה לפאריז בשבוע שעבר, בתום שתי הארכות.

אחרי שמאמן הקבוצה עזב לליגת הפיתוח, מינתה לונדון את פטר בוזיץ' הסרבי למאמנה ושמרה על לא מעט שחקנים מההצלחה של העונה שעברה, בעיקר על הכוכב שלה סם דקר שקולע 18 נקודות ומוסיף 7.5 ריבאונדים למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם הרכז מאט מורגן עם 18.3 נקודות ו-3.8 אסיסטים, הפורוורד דונטה גרנטהאם עם 15 נקודות ו-6.8 ריבאונדים והסנטר המקומי גייב אולסאני עם 13.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully