וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל רבע שיא: 22 נקודות לאבדיה בהפסד וושינגטון באטלנטה

הישראלי צלף 15 נקודות בגארבג' טיים של הרבע האחרון מול אטלנטה, הוסיף 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים והמשיך את פתיחת העונה הטובה על אף ההפסד 130:121. ההוקס כבר הובילו ב-26 הפרש, כשמארי (24 נקודות), יאנג והאנטר (23 כל אחד) משייטים לניצחון

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

וושינגטון מסתמנת כקבוצה לא תחרותית במיוחד גם בגרסתה החדשה, אבל ברמה האישית, לדני אבדיה זה לא ממש מפריע עד כה העונה. אבדיה רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA, דווקא בהפסד 130:121 לאטלנטה בחוץ, כשסיים עם 22 נקודות - מרחק 3 נקודות משיא הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם - והוסיף 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, שתי חטיפות, חסימה וגם חמש עבירות ואיבוד. אבדיה דייק ב-10 מ-16 מהשדה כולל 2 מ-4 מהשלוש (וגם 0 מ-1 מהעונשין), כשהוא צובר 15 מ-22 הנקודות שלו בגארבג' טיים של הרבע האחרון, כשההוקס מובילים בבטחה ומשייטים לניצחון שלישי העונה לעומת שני הפסדים. הוויזארדס לעומת זאת במאזן שלילי של שלושה הפסדים, ונותרו עם ניצחון בודד. ההפסד הלילה כלל גם הוא היכנעות ללא תנאי, והתוצאה הסופית מטעה.

אבדיה קלע את הנקודות הראשונות של וושינגטון במשחק עם צליפה מחוץ לקשת, ופתח את המשחק בצורה אקטיבית למדי, כשהוא עוזר לוויזארדס לסיים את הרבע הראשון ביתרון 5. אבל החל מאותה נקודה, הייתה קבוצה אחת על הפרקט: בהנהגת טריי יאנג ודז'ונטה מארי שעשו ככל העולה על רוחם מול ההגנה הרכה של היריבה, אטלנטה נטלה את ההובלה, והגיעה ליתרון דו ספרתי, כשאבדיה מנסה ליזום ולקחת על עצמו בצד ההתקפי, אבל עושה זאת בהצלחה חלקית בלבד, ובשלב מסוים עומד על 2 מ-8 בלבד מהשדה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Kevin C. Cox, GettyImages
שלושה רבעים פושרים, והתפוצצות. אבדיה/GettyImages, Kevin C. Cox
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Kevin C. Cox, GettyImages
והיה גם מפגש מרגש עם הקהילה. אבדיה בסיום/GettyImages, Kevin C. Cox

ברבע השלישי אטלנטה למעשה הכריעה את המשחק. דיאנדרה האנטר הצטרף לחגיגה, והיתרון תפח בשיאו ל-26. אבדיה שעמד עד אותו שלב על 7 נקודות בלבד, נכנס לרבע האחרון בסערה, צלף 15 נקודות (שיא קריירה לרבע אחד) ללא החטאה, ועזר לוויזארדס להמתיק מעט את הגלולה ולהפסיד בכבוד, גם אם בשום שלב הם לא באמת איימו על הניצחון של ההוקס.

שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות בשורות אטלנטה, כשבראשם דז'ונטה מארי הלוהט (24 ו-8 אסיסטים), טריי יאנג (23 ו-10) ודיאנדרה האנטר (23 ו-7 ריבאונדים). אצל וושינגטון, מלבד אבדיה שקיבל בסיום תשואות מעשרות יהודים וישראלים מהקהילה בג'ורג'יה, קייל קוזמה שוב בלט בשורות וושינגטון עם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הוויזארדס ימשיכו את מסע משחקי החוץ (הלילה היה משחק החוץ הראשון מבין ארבעה רצופים) כשיתארחו אצל מיאמי בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully