וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבוע לפני מכבי תל אביב: זוריה הובסה והודחה מהגביע האוקראיני

אדוארדו גררו רק כבש את השער המצמק לקראת הסיום בהפסד 4:1 לצ'רנומורץ ברבע הגמר. בשבוע הבא הקבוצות ייפגשו בפולין במסגרת הקונפרנס ליג

תקציר: גנט - בריידאלביק 0:5, עומרי גנדלמן כבש ובישל/ספורט1

שמונה ימים לפני שמכבי תל אביב תתארח בפולין אצל זוריה במסגרת הקונפרנס ליג, היום (רביעי) הובסו האוקראינים 4:1 במשחק חוץ נגד צ'רנומורץ וגיא חדידה במסגרת הגביע המקומי והודחו ברבע הגמר.

מכבי תל אביב אמורה הייתה לארח את זוריה בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד, אלא שכידוע המשחק נדחה בעקבות המלחמה בישראל וייערך ב-25 בנובמבר, עדיין לא ידוע היכן. בזמן שהצהובים רק ביום ראשון ייערכו אימון ראשון בסגל מלא בפולין, כרגע רק השחקנים הישראלים נמצאים בארץ ומתאמנים ללא הצוות המקצועי הזר של המועדון בראשות רובי קין, זוריה, מובן מאליו, משחקת כרגיל.

שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
שער מצמק ולא מעבר. גררו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

זוריה ספגה הפסד שני רצוף היום בכל המסגרות. אנדריי שטוגרין כבש שלושער ובין לבין אולכסנדר ואסילייב מצא את הרשת גם כן, בדקה ה-80 אדוארדו גררו רק צימק ל-4:1, אבל לא הצליח למנוע את הדחת הקבוצה מהגביע האוקראיני ברבע הגמר. חדידה עלה מהספסל בדקה ה-84, אבל הוא וחבריו עשו צעד משמעותי אל עבר זכייה אפשרית בגביע.

ביום ראשון תתארח זוריה אצל ורס רובנו בליגה האוקראינית וכעבור ארבעה ימים תארח את מכבי תל אביב בלובלין, פולין, שם היא מארחת את משחקיה הביתיים במפעלים האירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully