וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מסוכן, תפסיקו עם זה. מה אתם רוצים, שנזרוק אותו לפח?"

מאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר צ'לסי, נאלץ פעם נוספת לצאת להגנת החלוץ שלו ניקולאס ג'קסון שהותקף על ידי אלן שירר: "אנחנו מאמינים בו"

תקציר הפסדה הביתי של צ'לסי 2:0 מול ברנטפורד/ספורט1

בין שלל הרכישות שביצעה צ'לסי בשנה האחרונה, כחלק מהשקעה של למעלה ממיליארד יורו, ניקולאס ג'קסון היה אחד השחקנים היותר מסקרנים. הסנגלי בן ה-22 נרכש אחרי עונה אחת מלאה בליגה בכירה, כאשר הבקיע 12 שערים ובישל עוד ארבעה ב-26 משחקים בליגה הספרדית במדי ויאריאל. הבלוז שילמו עבורו 37 מיליון יורו והוא במהרה מצא את עצמו מוביל את החלק הקדמי בעקבות פציעתו של כריסטופר אנקונקו, אבל לא מצליח לעמוד בציפיות - כבש שני שערים בלבד בפרמיירליג ובעיקר מרבה להחמיץ.

המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו יצא להגנתו לא פעם והבהיר שוב ושוב כי ג'קסון הוא חלק מהעתיד של צ'לסי ושהוא עוד יבקיע שערים רבים ויספק תרומה נכבדת להצלחת הבלוז, אבל את מקומו בהרכב הוא איבד. מי שלא חושב ככה הוא חלוץ העבר אלן שירר, מלך השערים של הפרמייר ליג בכל הזמנים.

ניקולאס ג'קסון צ'לסי. GettyImages
פוצ'טינו דואג לו. ג'קסון/GettyImages

שירר טען שג'קסון הוא לא חלוץ טבעי והוסיף ש"הוא צריך המון עזרה בסיטואציות האלה. הוא פשוט עומד ומחכה שמשהו יקרה. אתה צריך לעבוד בשבילזה, לגרום לשחקני ההגנה לעבוד. חלוצים לא נעים ברחבה בצורה כזו, הוא צריך לדעת שהאחריות להבקיע שערים היא עליו. צ'לסי בחיים לא תבקיע ככה שערים", אמר לאחר ההפסד האחרון של צ'לסי, 2:0 ביתי לברנטפורד בשבת בצהריים.

פוצ'טינו כהרגלו הגן על ג'קסון, אבל גם הבהיר שהביקורות על הסנגלי כבר הופכת למסוכנת: "ניקו לא במיטבו, זה נכון, אבל תצפו בו במשחקים אחרים ותראו שחקן אחר. אנחנו מאוד מאמינים בו וצריכים לתת לו זמן. זה מאוד מסוכן לנתח שחקנים ולבקר אותם על יכולתם במשחק אחד".

"ניקו שחקן צעיר שרק הקיץ עבר לכאן, גם הנסיבות לא עוזרות לו", המשיך פוצ'טינו, "מה אתם רוצים? שנזרוק אותו לפח ונצהיר שהוא חסר תועלת? תפסיקו עם זה. אנחנו צריכים לתת לו ביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully