וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון עשירי ברציפות לברצלונה על פאו, וירטוס ממשיכה לחגוג

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 23:39

ווילי ניצח את חואנצ'ו 72:80 בדרבי האחים הרננגומס. שנגליה ובלינלי כיכבו ב-81:93 על אפס, איבנוביץ' שרד מותחן מול פרטיזן בבכורה המחודשת בבאסקוניה

תקציר: ולנסיה - ברצלונה 68:71/ספורט1

המחזור השישי ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים, כשבמוקד הכניעה ברצלונה את פנאתינייקוס. באסקוניה עם דושקו איבנוביץ' ניצחה את פרטיזן בלגרד במותחן, בעוד אנאדולו אפס נכנעה גם לווירטוס בולוניה.

ברצלונה - פנאתינייקוס 72:80

המאזן המושלם של הקטלאנים נקטע בקלאסיקו מול ריאל מדריד, אך הערב ציפתה להם יריבה אהובה מאוד, עליה חגגו ניצחון עשירי ברציפות (!). המארחים שחסרו את ניקו לפרוביטולה ורוקאס יוקובאיטיס פתחו היטב, דהרו קדימה ברבע השני וניצלו את היעדרותו של קוסטס סלוקאס כדי לרדת ב-33:45 לחדרי ההלבשה. ברבע השלישי הפער צמח ל-37:56, ומשם פאו כבר לא חזרה - היא רק הצליחה להמתיק במעט את הגלולה. ג'בארי פארקר הוביל עם 17 נקודות, 15 היו לג'ריאן גרנט בצד השני. גם בדרבי האחים הרננגומס נרשם ניצחון לצד המארח - ווילי אמנם סיים עם 5 בלבד, אך חואנצ'ו לא קלע ולו נקודה.

וירטוס בולוניה - אנאדולו אפס 81:93

פתיחת העונה הנהדרת של וירטוס נמשכת, עם ניצחון ראשון על אפס מאז 2002. המחצית הראשונה היתה שייכת לאיש אחד - רודריג בובואה, שסיים אותה עם 15 נקודות והיה בלתי עציר, ובכל זאת האיטלקים נשארו בתמונה, ברבע השלישי נטלו את ההובלה ואפשרו למרקו בלינלי ול-MVP של חודש אוקטובר טוקו שנגליה לסגור עניין במאני טיים. הגאורגי הוביל עם 19 נקודות, הצלף האיטלקי הוותיק הוסיף 17 (3 מ-3 ל-3). מנגד הגיע בובואה ל-17, שיין לארקין הוסיף 16 ואטנה ז'יז'יץ' 15.

שחקן וירטוס בולוניה מרקו בלינלי. Roberto Finizio, GettyImages
איפס את הידית. בלינלי/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - פרטיזן בלגרד 83:84

הבכורה המחודשת של דושקו איבנוביץ' על הקווים הסתיימה בניצחון דרמטי במיוחד. לאחר טקס בו הופרשה לגג האולם הגופיה של לואיס סקולה האגדי, נטלה המארחת את ההובלה. פרטיזן הפכה עם ריצת 2:14 ברבע השלישי, ואז החלה הדרמה. דקה לסיום העניק צ'ימה מונקה 80:82 למארחת, אך ג'יימס נאנלי הגיב בסל ועבירה, דייק מהקו והפך. לבאסקוניה נותר עוד צ'אנס אחרון לנצח את המשחק: קודי מקינטייר-מילר החטיא, אך גיבור הערב מונקה השתלט על הריבאונד, סחט עבירה, דייק פעמיים מהעונשין וקבע את תוצאת הסיום, בדרך לערב של 16 נקודות. נאנלי סיים עם 16 אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully