וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בדימוס ד"ר עדי זרנקין נבחר לנשיא בית הדין העליון

לקראת סיום כהונתו של אמנון סטרשנוב ב-15 בנובמבר, הודיעה ההתאחדות לכדורגל על מחליפו: "אעשה כל הנדרש על מנת להצדיק את האמון שניתן בי"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 1.11/ספורט1

מליאת בית הדין העליון שלצד ההתאחדות לכדורגל בחרה פה אחד בשופט בדימוס ד"ר עדי זרנקין לנשיא בית הדין העליון. ד"ר זרנקין יחליף את נשיא בית הדין העליון, שופט בדימוס אמנון סטרשנוב שמסיים את כהונתו ב-15 בנובמבר.

שופט בדימוס, ד"ר עדי זרנקין: "אני רואה בבחירת מליאת בית הדין העליון כזכות גדולה שזכיתי בה וכאתגר חשוב, ומודה לחבריי הנכבדים על בחירתם. הכדורגל, ככלל, ומעמד המערכת המשפטית המשרתת אותו, יקרים לליבי מאד, ואני מצוי בהם היטב, מתוך ניסיון רב שנים, הן כבורר והן כחבר בית הדין העליון. אעשה כל הנדרש על מנת להצדיק את האמון שניתן בי. אני מבקש להודות לחברי הטוב כב' השופט סטרשנוב על תרומתו המרשימה, רבת השנים, לחיזוק מעמדו ולביצור עצמאותו של בית הדין העליון".

ד"ר עדי זרנקין, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ד"ר עדי זרנקין, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

שופט בדימוס, אמנון סטרשנוב: "היו לי הזכות והכבוד בשבע השנים האחרונות לעמוד בראש חבורת משפטנים מהמעלה הראשונה, שתמיד השכילה והקפידה לבחון את הדברים ללא מורא, ללא משוא פנים, ביושרה מלאה ומתוך עצמאות מוחלטת. האתגרים נעשו מורכבים עם השנים, בעולם הכדורגל ובעולם הסובב אותו, וניסיתי כמיטב יכולתי ומומחיותי לתרום להצלחת הענף, לטוהר המידות בו ולהערכה העצומה שזוכות לה פסיקות בתי הדין המשמעתיים ובית הדין העליון בטריבונלים משפטיים חיצוניים. אני מברך על בחירת המליאה ומשוכנע כי חברי השופט בדימוס ד"ר עדי זרנקין הוא האדם המתאים והראוי, מקצועית וערכית, לכהן בתפקיד המחייב".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "אני מבקש להודות לחברי וחברות מליאת בית הדין העליון על בחירתם, מאחל לשופט בדימוס ד"ר עדי זרנקין הצלחה ומודה שוב לנשיא היוצא שופט בדימוס אמנון סטרשנוב על עשייתו המקצועית והערכית לטובת מערכת המשפט המפוארת של בתי הדין והכדורגל. עצמאות בתי הדין היתה ולעולם תהיה אבן יסוד ואני משוכנע כי ד"ר זרנקין ישיא תרומה גדולה לטיפוח המערכת ולשמירתה כמגדלור משפטי, ערכי ומוסרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully