וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט למסי: "השמע קול למען שחרור החטופים עוד היום"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:32

שוער העבר פנה לכוכב באינסטגרם: "שערי הגיהנום נפתחו. עשית היסטוריה בכדורגל, ויש לך את הכוח להשפיע על ההיסטוריה של כולנו"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאונל מסי טרם הביע את דעתו על המלחמה של ישראל עם חמאס. השחקן האהוב ביותר בישראל ביקר במדינה מספר פעמים אך מעדיף בינתיים שלא להתערב בסכסוך שמעסיק את רוב העולם.

היום (רביעי) שלח שוער העבר דודו אוואט מסר (בעברית ובספרדית) לכוכב נבחרת ארגנטינה, ובו כתב: "ליאו היקר, ברכות על זכייתך בכדור הזהב השמיני בקריירה ולשחקן הטוב והמעוטר ביותר בכל הזמנים. הלוואי ויכולנו כל מעריציך בישראל, ילדים ומבוגרים, לשמוח בשמחתך, אבל כאן הלב שלנו שבור.

"ליאו, אני מכיר אותך שנים רבות, אפילו שיחקנו אחד נגד השני לא מעט (נעזוב את זה שבדרך כלל אתה ניצחת). נפגשנו גם מחוץ למגרש וראיתי כמה חשובה לך מעל הכל אחדות המשפחה - האישה, הילדים, ההורים, הסבים והחברים, זה תמיד היה ערך עליון אצלך. ליאו, בעצם היותך השחקן הטוב בעולם, יש לך גם אחריות אדירה שהעולם יהיה טוב יותר, בוודאי עבור ילדיך אבל גם עבור מיליוני מעריצים מכל מדינה בעולם, ללא הבדלי דת, גזע ומין.

"לצערנו, ב-7 באוקטובר נפתחו שערי הגיהנום מעל מדינת ישראל במתקפת טרור רצחנית של דעאש=חמאס. המחבלים ביצעו טבח ביישובי דרום הארץ ורצחו 1,500 ילדים וילדות שראשיהם נערפו, נשים נאנסו ונרצחו, זקנים הוצאו להורג במיטותיהם, משפחות שלמות נמחקו ונשרפו. ליאו, חשוב שתדע ש-240 אזרחים תמימים נחטפו ונמצאים בשבי עזה, מתחת לפני האדמה, מתוכם מעל ל-30 תינוקות וילדים! אין לנו שום מידע על מצבם הרפואי והצלב האדום לא יכול לפגוש אותם.

שבעה אזרחים ארגנטינאים נטבחו ו-15 עדיין נעדרים ושבויים בידי המרצחים המתועבים, ביניהם ילדים אוהדים שלך ושל נבחרת ארגנטינה".

הפוסט של דודו אוואט לליאונל מסי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט של אוואט/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אוואט צירף תמונה של שניים מהילדים החטופים והוסיף: "ליאו, אני רוצה שתכיר את נווה שוהם, מעריץ שלך, עם חולצת נבחרת ארגנטינה, בן 8, ואת אחותו יהל בת ה-3. תביט על הפנים שלהם ורק תנסה לדמיין אותם בשבי, מוסתרים במנהרות מתחת לאדמה כבר כמעט חודש! אי אפשר לשתוק מול האכזריות המתועבת הזו, אין שום דת שתתיר פשע כזה. ליאו, עשית היסטוריה בכדורגל, ויש לך את הכוח להשפיע על ההיסטוריה של כולנו. אני מבקש ממך בדמעות להשמיע קול למען שחרור החטופים עוד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully