וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחררו את עזה מהחמאס אחת ולתמיד. רק אז יהיה לנו סיכוי לשלום"

כוכב העבר מטה וורלד פיס הביע תמיכה חד משמעית בישראל בטור בניו יורק פוסט: "תמיכה בחמאס נעשית במסווה של הפגנות לקידום השלום. מי שרוצה לעזור לפלסטינים, שיעזור בשחרורם מחמאס"

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

מטה וורלד פיס, בעברו כוכב ה-NBA שזכה עם לוס אנג'לס לייקרס באליפות עוד כאשר נקרא רון ארטסט, השם איתו נולד, פרסם טור דעה אמיץ ויוצא דופן ב-"New York Post" תחת הכותרת "השלום יכול להגיע רק אם עזה תשוחרר מהחמאס".

"הרבה אנשים שואלים אותי בזמן האחרון 'כיצד אתה מרגיש עם הסיטואציה בין ישראל לעזה? בטוח אתה מכיר אנשים משני הצדדים', כתב מטה וורלד פיס בתחילת הטור, "ואני עונה להם 'אני מכיר ישראלים יהודים, אמריקאים יהודים ולכולם יש חברים, קרובים ואנשים אהובים שנאנסו, עונו ונרצחו ב-7 באוקטובר'. ארגון החמאס הטיל טרור על ישראלים חפים מפשע ויותר מ-1,400 נרצחו ביום אחד שלא נראה כמוהו מאז ההתקפות הנוראיות של דאעש בעשור הקודם".

מטה וורלד פיס, כדורסלן אמריקאי בעבר. GettyImages
הביע סולידריות עם ישראל וקרא לחיסול חמאס/GettyImages

מטה וורלד פיס המשיך: "בכל יום אנו נחשפים לעוד עדויות כואבות למעשי אונס ועינוי קשיים. מתקפת חמאס על פסטיבל המוזיקה 'נובה' היה קורע לב. אילו זה היה קורה על אדמת ארצות הברית, זה היה אירוע הירי הגרוע ביותר על אדמתנו. לפחות 260 צעירים נרצחו - בלאס וגאס ב-2016 נרצחו 60 במתקפת הירי הגרועה בתולדות ארצות הברית. גדלתי בקווינס וחייתי המון אירועים טראומטיים, אבל דבר כזה מעולם לא ראיתי. 80 אחוז מהגופות עברו התעללות, כולל התחשמלות, אנשים נשרפו בחיים, כרתו איברים, הוציאו לאנשים עיניים, אנסו נשים ונערות. לחטופות מתייחסים כאל שפחות. ישנם 222 חטופים (מאז המספר כבר עלה) ממדינות שונות בעזה, כולל מארצות הברית".

"כאחד שהקדיש את חייו אחרי קריירת ה-NBA כדי להבטיח שאנשים יזכו לתמיכה וסיוע בריאותי ונפשי, אני לא יכול להבין את המשבר הבריאותי והנפשי שהטיל ארגון הטרור על אזרחי ישראל", הוסיף. "מה שקורה בישראל זו לא מלחמה, זה לא אנושי. היה שם אונס כל כך אכזרי שאנשים שברו איברים. הוציאו תינוק מבטנה של אשה הרה וערפו את ראשו, אחר כך את של אמו. אלו מעשים שחובה לגנות באופן חד משמעי".

כאשר התייחס לעזתים, כתב כוכב העבר: "אני מכיר אנשים ויודע שבצד השני של הגבול חיים אנשים בפחד מחמאס. גם העזתים סובלים מאנשי החמאס ומהפעולות הברבריות שלהם. אני מכיר פלסטינים שפוחדים מאותם טרוריסטים. אנחנו חייבים לגלות סימפטיה לילדים הפלסטינים שנפגעו, אנחנו בני אדם כולנו ואנחנו חייבים לגלות חיבה כלפי בני אדם, זה ערך אנושי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן לוס אנג'לס מטה וורלד פיס. GettyImages
קרא למלחמה נגד האנטישמיות/GettyImages

עם זאת, הבהיר מיד: "כולנו צריכים להיות אמיצים כאשר המוני אנטישמים צועדים בקמפוסים ברחבי ארצות הברית וקוראים 'היהודים לגז' ומסירים תמונות של חטופים ישראלים. כפעיל בעצמי, אני יודע ממקור ראשון שהדרך הטובה ביותר לשלום היא להבין שאהבה לא מתחילה בהצדקת טרור ורצח אזרחים חפים מפשע. תמיכה בחמאס נעשית במסווה של הפגנות לקידום השלום. המשתתפים לא מגנים את חמאס ומסרבים לגנות את הזוועות נגד אזרחים חפים מפשע. מי שלא יכול לגנות פגיעה בחפים מפשיע, תמונות של יהודים כלואים בכלובים ותמונות מחרידות אחרות, צריך לבדוק את עצמו. אם אתם רוצים לעזור לפלסטינים, הדרך הטובה ביותר היא בתמיכה בשחרור עזה מידי חמאס.

"שחררו את עזה מהחמאס אחת ולתמיד. רק אז יהיה סיכוי לשלום", סיכם מטה וורלד פיס את טורו האמיץ ויוצא הדופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully