וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר הכחיש את הדיווח: "הלב שלי איתכם, אני שחקן הפועל באר שבע"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 23:48

ברומניה פורסם שהקשר מעוניין לחזור למולדתו בגלל המלחמה ונציגיו במו"מ עם אוצלול גלאץ, הוא מיד הבהיר: "אני לא עוזב לשום מקום"

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה והספורטאים האולימפיים מברכים את אוהד מונדר שיחגוג יום הולדת 9 בשבי החמאס/הוועד האולימפי בישראל

ברומניה פורסם הערב (שלישי) שאנטוניו ספר עשוי לחזור לשחק בליגה הרומנית החל מחודש ינואר בעקבות המלחמה ופורסם שישנן שיחות עם אוצלול גלאץ על העברתו בהשאלה לחצי העונה הבאה. הוא מצדו מיהר להכחיש את הדיווח, כאשר בעמוד האינסטגרם שלו הבהיר שהוא נשאר בהפועל באר שבע.

"נתראה בקרוב", כתב ספר לאוהדי הפועל באר שבע, "הלב שלי איתכם בימים הקשים האלה ואני חושב עליכם כל הזמן. חשוב לי לומר לכם שלא תטעו בגלל השמועות, אני לא עוזב לשום מקום. אני שחקן הפועל באר שבע ומאחל לנו ימים טובים בקרוב".

אנטוניו ספר הפועל באר שבע. דני מרון
לא עוזב לשום מקום. ספר/דני מרון

על פי הדיווח שספר מיהר להכחיש, בעקבות המלחמה הוא הביע חשש לחזור להפועל באר שבע, במדיה הוא חתום עד תום עונת 2025/26, ועל כן נציגיו מנהלים מו"מ עם מספר קבוצות בניסיון לאפשר לו לעזוב לפחות לחצי העונה הבאה. עוד נכתב כי הקבוצה הרצינית ביותר היא אוצלול גלאץ שמדורגת במקום העשירי לאחר 14 מחזורים בליגה הרומנית - הקבוצה בה ספר עלה לבוגרים בעונת 2015/16.

ספר התקשה בתחילת הדרך בהפועל באר שבע וחווה קשיי התאקלמות, אבל בליגת העל העונה כבש שני שערים והוסיף שני בישולים ב-411 דקות בלבד בחמש הופעות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully