וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמל של מכבי ת"א הוחלף בדגל איראן באתר איגוד הכדורעף האירופי

31.10.2023 / 21:57

הצהובים הופתעו לגלות על אשר התרחש, פנו לבכירים כדי שהתקלה תטופל ונמסר להם כי "לא מצאו את המקור לפרסומים המוזרים"

שערי השבוע 29.10/ספורט1

ראשי קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב, סגנית אלופת גביע האתגר, גילו היום (שלישי) במפתיע באתר הרשמי של איגוד הכדורעף האירופי ה-CEV כי בעמוד המידע על הקבוצות המשתתפות בגביע האתגר, מופיע דגל איראן במקום הלוגו של מכבי תל אביב.

ראשי המועדון הישראלי פנו מידית לאיגוד האירופי והביעו חשש כי האתר שלהם נפרץ על ידי גורמים עויינים, ביקשו מיד לטפל בעניין ולדאוג לתקן את הפרסומים המעוותים. במקביל לפניית הקבוצה, פנתה יו"ר איגוד הכדורעף בישראל רינה דור גם היא במהירות המירבית לאיגוד האירופי וביקשה לטפל מידית בתקלה. ראשי ה-CEV הודיעו למכבי תל אביב ולאיגוד הכדורעף כי הם מטפלים מידית בתקלה, אך עדיין לא מצאו את המקור לפרסומים "המוזרים" כפי שהם הגדירו.

סמל איראן במקום של מכבי תל אביב בכדורעף. אתר ה-CEV, צילום מסך
סמל איראן במקום של מכבי תל אביב בכדורעף/צילום מסך, אתר ה-CEV

מכבי תל אביב הייתה אמורה לשחק נגד טיראנה האלבנית בסיבוב הראשון של המוקדמות, אלא שבגלל סירוב האלבנים להגיע לישראל בעקבות המלחמה, נקבע כי יערך משחק אחד באולם נייטרלי שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבא. נכון לעכשיו, מסיבות ביטחוניות טרם נקבע מועד המשחק והמדינה בה יתקיים המשחק.

דורון שיטרוק, יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר הערב: "אנו מודאגים מאד מהמצב הבטחוני באזורינו ומתלבטים קשות אם לצאת למשחק כאשר אין סביבנו אבטחה משמעותית. אף אחד מראשי המועדון לא יקח על עצמו אחריות וסיכון בהוצאת קבוצה ללא אבטחה מלאה ולכן אנחנו בדילמה קשה לגבי המשך דרכנו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully