וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה בוולפסבורג: לייפציג הפסידה והודחה מהגביע הגרמני

זוכת השנתיים האחרונות נקלעה לפיגור מוקדם, נכנעה 1:0 ועפה בשלב 32 האחרונות. שטוטגרט עלתה לשמינית הגמר עם 0:1 על אוניון ברלין, שסופרת 11 הפסדים רצופים בכל המסגרות

תקציר: וולפסבורג - לייפציג 0:1 (גביע)/ספורט1

משחקי סיבוב 32 האחרונות בגביע הגרמני יצאו לדרכם הערב (שלישי) והעולות הראשונות כבר נקבעו כאשר ההפתעה הגדולה ביותר הגיעה מוולפסבורג, שם ניצחה הקבוצה המקומית 0:1 את לייפציג ובכך הדיחה את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות. במשחק נוסף חלפה שטוטגרט על פני אוניון ברלין בדרך לשמינית הגמר.

יוסוף פולסן, שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פולסן הורחק, ר.ב. לייפציג הודחה/GettyImages

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 0:1

ההפתעה הראשונה והגדולה של הסיבוב השני נרשמה בוולפסבורג, שהעפילה לשמינית הגמר על חשבון מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות. ר.ב. לייפציג זכתה בתואר הראשון בתולדותיה ב-2022 כאשר הכניעה את פרייבורג בתום דו קרב פנדלים ובשנה שעברה שמרה על תוארה עם ניצחון בגמר על איינטרכט פרנקפורט, אבל העונה היא מסיימת את דרכה במפעל מוקדם מהצפוי, דווקא מול וולפסבורג שהפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בליגה והיה זה בסך הכל ניצחון שני שלה על לייפציג בעשרת המפגשים האחרונים.

וצלאב צ'רני כבש את השער היחיד בהתמודדות כבר בדקה ה-14 והניסיונות של האורחת לחזור עלו בתוהו, בעיקר אחרי שנותרה במחצית השנייה בחסרון מספרי בעקבות הרחקת יוסוף פולסן בכרטיס צהוב שני ואדום בדק ה-56.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני שטוטגרט. רויטרס
שוב חגגו על אוניון ברלין. שחקני שטוטגרט/רויטרס

תקציר הניצחון של שטוטגרט על אוניון ברלין בדרך לשמינית

תקציר: שטוטגרט - אוניון ברלין 0:1/ספורט1

שטוטגרט - אוניון ברלין 0:1

שישה ניצחונות רצופים היו לשטוטגרט בבונדסליגה עד שהיא הפסידה להופנהיים בשבת, אבל לשמחתה היא קיבלה את אוניון ברלין המפורקת, שספגה היום את הפסדה ה-11 ברציפות בכל המסגרות. רק לפני עשרה ימים הביסה שטוטגרט 0:3 את אוניון ברלין בעיר הבירה והפעם היא עשתה זאת במגרשה הביתי בזכות שער של דניז אונדב בדקה ה-45. שטוטגרט בכך גם נקמה קלות באוניון שניצחה אותה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה בשטוטגרט.

משחקים נוספים:

סט. פאולי - שאלקה 1:2 (בתום הארכה)
הומבורג - גרויטר פירת 1:2
בורוסיה מנשנגלדבאך - היידנהיים 1:3
קייזרסלאוטרן - פ.צ. קלן 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully